• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • Anonym
    catta01 skrev 2009-11-21 01:17:18 följande:
    Låter härligt!Skit i alla torkade moralkärringar på tråden som bara absolut måste säga sin åsikt!Så länge man inte gör ngt man inte vill är det fritt å knulla hur många man vill samtidigt å hur som helst!! :)De är bra med tjejer som kan ta för sig!
    Absolut - det är bra med tjejer som bresar ordentlig, tänk om fler kunde ta en 4-5 st samtidigt, då skulle ju ingen kille behöva gå hem kåt från krogen - öppna slussarna tjejer o bjussa till lite va.
  • qwerty66
    AAlexander01 skrev 2009-11-21 09:28:24 följande:
    Men är det inte lite väl mycket med en kuk i baken, en i musen och en i mun SAMTIDIGT! Hur ska man kunna hålla ording på alla dessa "intryck"? De är väl sköna var för sig men det låter som lite väl mycket kuk samtidigt.
    du läste inte riktigt, TS är så hardcore att avsugning inte råknas... det var alltså två i muffen, en i prutten och den fjärde sög hon av...
  • AAlexander01
    qwerty66 skrev 2009-11-21 13:30:52 följande:
    du läste inte riktigt, TS är så hardcore att avsugning inte råknas... det var alltså två i muffen, en i prutten och den fjärde sög hon av...
    Oj! Slarvläste visst. 4 män! Då är det lapp på luckan.
  • Anonym (rock on)

rock on för svensson-morsan som lever hur hon behagar :D

triple penetration är inga konstigheter. för dom som inte fattar så är killen på hennes rygg som kör analt väldigt långt fram, högt upp på ryggen alltså. lämnar rum för vaginalt nr 2.

DVDA - double vaginal, double anal är ju lite svårare, och är man där så kan man lika gärna köra Triple-Double, dvs två i munnen oxå. två i varje hål. airtight seal :p

personligen tycker jag det är bättre att släppa in lite bi-killar i mixen, blir fler hål åt alla :D

människan har provat på det mesta

• Anonym (triple)

Anonym (rock on) skrev 2009-11-24 01:22:07 följande:

rock on för svensson-morsan som lever hur hon behagar :D triple penetration är inga konstigheter. för dom som inte fattar så är killen på hennes rygg som kör analt väldigt långt fram, högt upp på ryggen alltså. lämnar rum för vaginalt nr 2. DVDA - double vaginal, double anal är ju lite svårare, och är man där så kan man lika gärna köra Triple-Double, dvs två i munnen oxå. två i varje hål. airtight seal :p personligen tycker jag det är bättre att släppa in lite bi-killar i mixen, blir fler hål åt alla :D människan har provat på det mesta
    Det kanske går att göra näsborreutvidgningsoperation. Eller va´ f-n. Operera in vaginor lite överallt på kroppen. Då kan ju kvinnan ha 8-10 samtidigt i olika hål. :-O
  • datub

Jag skulle vilja gärna vara med två eller flera tjejer samtidigt.

• marre69

Vore inget fel med en sån trevlig trekant bara någon tjej var med på det, men när sådana moraltalibaner som Konservativ tänkare får gå lösa är det inget konstigt att tjejerna inte alltid vågar. Det är synd och det är för jäkligt att det slutade med att Sanna avreggade sig. Jag är inte ett dugg förvånad - tyvärr kanske ska tilläggas.
    Är även imponerad över rock ons kunskaper. En del hade jag inte en aning om, men man lär så länge man lever.

• Anonym (triple)

...kanske maffigt för en tjej när tre killar sprutar i henne samtidigt. En i mun, en i baken och en i fittan. Måste vara rätt häftigt precis stunden innan alla sprutar, när det är på max! ;)

• Anonym (soffan)
    datub skrev 2009-11-25 17:07:49 följande:
    Jag skulle vilja gärna vara med två eller flera tjejer samtidigt.
    jag höll på att sprängas igår då jag kom hem...min fästmös bästa väninna var dära & ja hon e sjukt sexig...där satt dom båda i soffan efter ett par glas vin å kysstes (så dom hörde ej mig) smygtittade ett par min tills jag gav mig till känna med blandade känslor....sedan fick jag se på & det var en märklig ast underbar känsla...& så hård har jag aldrig varit då väninnan släptte min fästmö å gick ner på knä framför fåtöljen där jag satt & knäppte upp å började suga mig så skönt ...fästmön smekte sig själv å sedan var jag överallt, emellan dom i dom i alla öppningar som fanns....jösses,jag råkar gärna komma på dom igen................LER stort här på jobbet idag ha ha
  • KalleKn

Konservativ tänkare skrev 2009-11-14 06:56:59 följande:

Men herregud! Vad är det ni inte förstår? Att ha sexuellt umgänge med tre karlar samtidigt är lösaktigt, punkt!
    Nej. Du tycker det men det finns ingen grund i ditt tyckande. Men om du skall framhärda så kan du skriva: Jag tycker hon är lösaktig baserat på min moral som är annorlunda jämfört med de flesta.
Svar på tråden Tre killar samtidigt