• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • Pappa2006

Tycker att det verkar lite knäppt att leva sitt liv idag efter vad mina barns kompisar kanske tycker om det om 15 år..........

Kör hårt Sanna. :)

• Anonym
    Nimrodex skrev 2009-11-18 01:19:17 följande:
    Tycker att det verkar lite knäppt att leva sitt liv idag efter vad mina barns kompisar kanske tycker om det om 15 år..........Kör hårt Sanna. :)
    Det är väl inte hennes sexliv som är problemet. Problemet är att hon gör det offentligt genom att visa sig på bild.
    Om det INTE är hon på bilden är det ju lika fel. Bilden föreställer ju någon (förut hade hon en bild där man såg ansiktet tydligare) som går att identifiera. Vad säger den personen om det hela isf?
    Att INTE tänka på vad ens barn skulle tycka är oansvarigt. Barn vill inte föreställa sig att deras föräldrar har ett sexliv öht, allra minst ett sexliv som det TS beskriver.
    Det GÅR ju att vara anonym. Varför inte välja det, så uppstår inte detta problem?
  • Anonym

Såg nu att TS avreggat sig, så då är väl denna diskussion över...

• Konservativ tänkare

Så kan det gå när man är lösaktig.

Det känns i alla fall bra att avataren är borta.

• Anonym (Bus)

Konservativ tänkare skrev 2009-11-18 07:06:22 följande:

Så kan det gå när man är lösaktig. Det känns i alla fall bra att avataren är borta.
    Kanske är du som är lite lösaktig och att det är därför du går på ts så mycket? ;)
  • Anonym (triple)

Konservativ tänkare skrev 2009-11-18 07:06:22 följande:

Så kan det gå när man är lösaktig. Det känns i alla fall bra att avataren är borta.
    Tips. Gå in på tråden: Hur många har ni legat med? Där har du lite jobb att göra! Du kommer att förfasas. Det gjorde jag, hahaha......ja, jävlar. Och så hackas det på stackars Sanna som hade 3 snubbar. Piss i Mississippi! Kom tillbaka Sanna! Du är som en nunna i sammanhanget. (ja, jag överdriver lite, men inte lite.)
  • shellstr

detta låter i töjtaste laget!

• catta01
    sanna78 skrev 2009-11-14 04:51:24 följande:
    Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?
    Låter härligt!

Skit i alla torkade moralkärringar på tråden som bara absolut måste säga sin åsikt!
    Så länge man inte gör ngt man inte vill är det fritt å knulla hur många man vill samtidigt å hur som helst!! :)

De är bra med tjejer som kan ta för sig!
  • AAlexander01
    catta01 skrev 2009-11-21 01:17:18 följande:
    Låter härligt! Skit i alla torkade moralkärringar på tråden som bara absolut måste säga sin åsikt! Så länge man inte gör ngt man inte vill är det fritt å knulla hur många man vill samtidigt å hur som helst!! :) De är bra med tjejer som kan ta för sig!
    Men är det inte lite väl mycket med en kuk i baken, en i musen och en i mun SAMTIDIGT! Hur ska man kunna hålla ording på alla dessa "intryck"? De är väl sköna var för sig men det låter som lite väl mycket kuk samtidigt.
Svar på tråden Tre killar samtidigt