• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • Anonym
    de Robespierre skrev 2010-11-17 23:49:24 följande:
    För att inte nämna stillbilder. Det funkar ungefär såhär:

" - Okey, får du in den? Du skymmer med ditt ben. Lite mer åt vänster. Ja, jag vet att det är jobbigt. Kenny! Kan du skynda på lite. Maurice har svårt att hålla ställningem. Är du okey Oksana? Okey. Stilla så. Kenny, kan du luta dig lite mer åt vänster? Bra! För faan Barry! Varför flyttade du på dig. In med den igen......bra. Okey. Nu kör vi. Stilla! Ingen rör sig. Och glöm inte ansiktsuttrycken killar. Oksana - kan du titta in i karena och le eller nått. Perfekt! Bra! Ett par till bara! Perfekt! Okey, nu kan ni ta en paus innan vi tar money shotet."

haha, de var de bästa jag någonsin läst.
  • de Robespierre
    Anonym skrev 2010-11-18 08:37:43 följande:
    haha, de var de bästa jag någonsin läst.
    Det som finns på bild överträffar ibland INTE verkligheten.
  • slutlover

underbart,helt underbart.. ring mig nästa gång så blir det en till ;) 

• Carliitos

låter som en riktig omgång.... Sugen på nästa?

• Wittra
    Konservativ tänkare skrev 2009-11-14 06:56:59 följande:
    Men herregud!

Vad är det ni inte förstår?

Att ha sexuellt umgänge med tre karlar samtidigt är lösaktigt, punk
    Kul att du säger "att ha sexuellt umgänge med 3 karlar"......alltså riktar du bara din avsky mot tjejen. Kul att alltid tjejer ska behöva skämmas och fördömas för deras sexualitet. Du tycker inte männen är lösaktiga då.

Du verkar vara en riktig fördomsfull torrboll.
  • FabFam

Wittra, enig i ditt uttalande. Såna personer lever under något egenpåtvingat 'jag måste vara normal' förtryck. Såna människor slår bakut så snart man konfronterar dem, oftast med starka personliga påhopp om att man är äcklig eller onormal. Trist men bara att vara glad över att man själv insett att livet är annat än moraliska regler som hindrar en att njuta av livet.

• Anonym (6)

Jag har varit med 6 killar samtidigt.
    Och det är ingen lögn

Jag var ung, kåt och jag minns det fortfarande, 10 år senare.

• Alexandra84
    Anonym (6) skrev 2011-01-17 18:37:11 följande:
    Jag har varit med 6 killar samtidigt.
    Och det är ingen lögn

Jag var ung, kåt och jag minns det fortfarande, 10 år senare.
    Grattis!! Inte avundsjuk alls... Drömmer
  • 100kgpappa
    de Robespierre skrev 2010-11-17 23:49:24 följande:
    För att inte nämna stillbilder. Det funkar ungefär såhär:

" - Okey, får du in den? Du skymmer med ditt ben. Lite mer åt vänster. Ja, jag vet att det är jobbigt. Kenny! Kan du skynda på lite. Maurice har svårt att hålla ställningem. Är du okey Oksana? Okey. Stilla så. Kenny, kan du luta dig lite mer åt vänster? Bra! För faan Barry! Varför flyttade du på dig. In med den igen......bra. Okey. Nu kör vi. Stilla! Ingen rör sig. Och glöm inte ansiktsuttrycken killar. Oksana - kan du titta in i karena och le eller nått. Perfekt! Bra! Ett par till bara! Perfekt! Okey, nu kan ni ta en paus innan vi tar money shotet."

Jag såg ett klipp en gång med trippelpenetration som såg hur smidigt ut som helst. En vanlig dubbelmacka, dvs tjejen rider en kille vaginalt, en kille tar henne analt, dock snett ovanifrån, så han står alltså upp. En tredje kill ställer sig på knä bakom tjejen och kör vaginalt han med. alla 3 juckade på utan problem, så klart det går att få till på ett smidigt sätt...
  • sommarkvällar

hur får det plats med 2 vaginalt?

• 100kgpappa
    sommarkvällar skrev 2011-03-05 21:17:37 följande:
    hur får det plats med 2 vaginalt?
    Vaginan är ju rätt töjbar, finns en hel del tjejer som gillar det. Får man in en hel hand är det nog inga problem med 2 kukar heller. Dock funkar det inte på alla naturligvis.

Inget jag gillar dock, ska det vara dubbelt ska det vara en i varje hålSkrattande
  • Anonym

Har en känsla av att det som TS skriver inte är riktigt sant.

• Anonym (nej)

Det ärinte fysiskt möjligt att ha 2 st i musen.

• 100kgpappa
    Anonym (nej) skrev 2011-03-06 15:58:30 följande:
    Skärp dig nu, det tar max 10 sekunder att hitta ett klipp på nätet med 2 i musen, och 2 i analen med för den delen (dock inte samtidigt).
  • Alexandra84
    Jo, det är det. Faktiskt. Tänk efter nu, kan man få in en hel hand så kan man få in två kukar... och ett barn är bra mycket större än två kukar...
    Det som kan bli svårt är väl ställningen... fast det är ju inte mycket svårare med två i musen, än en i msen och en i rumpan
  • lille Birger

Jag har aldrig förstått det här med flera killar, det är ju bara att stoppa in ett finger i rumpan på henne samtidigt som man knullar i musen?

• 100kgpappa
    lille Birger skrev 2011-03-11 19:24:38 följande:
    Jag har aldrig förstått det här med flera killar, det är ju bara att stoppa in ett finger i rumpan på henne samtidigt som man knullar i musen?
    Ja, för ett finger känns ju likadant som en kuk, eller hur? Sen är det inte bara själva känslan av att ha nått i rumpan, det är känslan av 2 killar som knullar en samtidigt som tjejerna gillar.
    Den siste idioten är inte född...
  • trollkarl
    föda barn går inte heller? det är storken som kommer med barnen?
  • Anonym (6)
    Alexandra84 skrev 2011-03-05 19:45:21 följande:
    Grattis!! Inte avundsjuk alls... Drömmer
    Vad bra, det var inte min avsikt.
Svar på tråden Tre killar samtidigt