• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • Rondellen

Jag tycker man får ha sex hur man vil, när man vill. Dock tycker jag TS utsätter sig för stora risker genom att vara med så många män samtidigt. Tänk om ngt spårar ur och hon inte vill längre? Kommer de att respektera det och låta henne vara? Sådana här situationer kan lätt spåra ur och bli till våldtäkter. Jag vill inte moraliskt höja mig över TS. Bara höja ett varningens finger för oanade konsekvenser.

• Anonym
    sanna78 skrev 2009-11-14 05:21:42 följande:
    Det var mest killarna som koordinerade. Jag var mittemellan och behövde inte tänka på det. Det var underbart. Vi låg lite på en kant på sängen. Det fungerade endast på ett sätt och det var att den ene killen låg på rygg och sedan jag med magen mot honom och han inne i mig. Den andre killen låg på min rygg med magen mot mig och var inne där bak. De där två killarna måste ha särat på benen eller något sånt för sen kände jag plötsligt hur de stannade till och sen kände jag bara den tredje killen trycka in den i musen på mig och jag trodde att jag skulle explodera. Jag var helt fylld kändes det som. Jag såg bara lite av honom... som om jag tittade så mycket just då Men jag tror att han stod och lutade sig lite vid sängkanten och höll mig om höften. Det var inte så mycket problem att koordinera när det var dubbelmacka och när den tredje kom in var det ungefär samma sak fast med båda i musen. Gick den ene ut lite kom den andre in och så vidare medan den tredje körde det analt. Det anala blev mycket mer framträdande och ibland kunde jag inte skilja mellan om jag fick i musen eller analt. Helt sjukt.
    oh my god vad denna berättelse gör mig kåt.........!!! (tjej)
  • Anonym (tjej)
    sanna78 skrev 2009-11-14 11:34:24 följande:
    @Konservativ tänkare Tråden har inget att göra med huruvida jag är lösaktig eller inte, utan jag ville veta om andra har de här erfarenheterna och vad de tyckte om det. Vi är överens om det här hemma och barnen vet inget. Har du något problem får du väl skapa en tråd om att jag är lösaktig, så får vi se hur långt du kommer med det. I övrigt kommer du inte långt med att försöka tvinga på mig din syn på hur jag ska eller borde vara, förstått? Håll dig till ämnet!
    Var en av männen din man/sambo?
    Och vilka var de andra? Några ni känner, swingersklubb, vad?
  • amalie79

Jag skulle personligen aldrig komma på att testa tre samtidigt. Men det är ju min personliga åsikt, inte min moraliska. Tanken tänder mig inte, men det ger mig inte rätt att sätta mig till doms över TS.

Om alla inblandade är vuxna och är med på det så tycker jag inte att någon ska leka moraltant och säga vad som är lösaktigt. Det är typiskt FL.

• Anonym

Hahaha hur låg du när du hade 2 i dig och en i analen?Skadade du dig inte?

• marre69

Jag har inte varit med om att man är tre i två hål och detta leder mig långsökt till reklamen från ett visst kabelföretag med tre hål, men däremot ett antal dubbelmackor och jag har inte upplevt att någon av tjejerna skadade sig eller hade det dåligt. Ett par var samma tjejer så de måste ha njutit eftersom de gjort det igen. Jag skulle också vilja göra om det, men har ingen att göra det med så jag säger bara go for it Sanna.

Jag vill inte heller påstå att Sanna är lösaktig. Är hon överens med sin partner att de ska göra det är det helt okej enligt min mening. Dessutom lever vi inte på 1800-talet eller i något av de där fundamentalistiskt religiösa länderna.

• sanna78

alltså jag är slav i ett bdsm-förhållande där min fd man är master. Han brukar låna ut mig menvi är båda helt med på det. Han var med och var den som låg underst under mig mage mot mage. De andra var tre andra som vi känner och har legat med. Vi var inte hemma och barnen var hos mina föräldrar. De turades om att ta mig i varje hål medan jag sög dem och var helt inne i det. Eftersom vi har haft dubbelmackor tidigare och jag tycker om det så mycket blev det en del dubbelmackor där de turades om och NEJ inget gick sönder. Det var gööörskönt. Vi höll på och jag hade varit fylld av dem en bra stund och var ganska uttänjd. De hade även kört två i musen och nu var vi tillbaka i en vanlig dubbelmacka när de plötsligt stannade upp. Jag höll samtidigt på att suga den ene av dem när jag känner en sakta trycka in sin kuk i musen. Det kändes som omjag hade analsex i musen samtidiggt som jag kände att jag var så full av kukar som jag kunde bli. Det gjorde lite ont först och sen började de att knulla mig. Det känder som omjag blev helt tom i huvudet så skönt var det och de sa att jag hade gnytt som en hundvalp. Han jag sög av sa att jag svalde hela hans och att han nästan trodde att jag skulle bita av den vid ett tillfälle och att han aldrig har hört någon skrika medanhela kuken vart i halsen. Jag vet inte hur länge vi höll på eller om de bhyttes om mer än att jag sen fick en av de bästa orgasmerna jag haft någonsin. Jag kunde inte sova efteråt och la mig kanske kl 4 eller 5. Det var helt fantastiskt och jag må vara lösaktig i en dels ögon men det här ska jag göra om. Undrar bara om fler här har provat.
    Tack för stödet ni som gav mig det.

• Anonym (;-))

Jag ser inget lösaktigt i det, men fattar fortfarande inte hur det var möjligt rent tekniskt.
    Har läst o läst, försökt fatta men jag tror killarna måste vara väldans akrobatiska för att fixa detta.
    Förstår att du hade störtskönt... annars skulle du inte skriva om det. Är lite avis...

• datub

Jag tycker man bestämmer själv över sitt eget sex liv.

Här har ni en man om någon tjej vill ha sex.

• sanna78

Alltså, jag hade lite svårt att se exakt hur de gjorde om du förstår vad jag menar. Jag låg ju mellan två killar och var upptagen med att suga av en tredje när den fjärde kom in i mig. Det var liksom lite svårt att vända sig om och kolla vad som händer. Antagligen måste de ha särat på benen eller något sånt.

Svar på tråden Tre killar samtidigt