• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • SaSa och så en till

Här är en till som inte tycker du är lösaktig, ts.
    Så länge varken du eller dina barn blir lidande av dina sexuella "äventyr" så ser jag inte varför man inte ska få ha sex med hur många man vill, samtidigt.
    Det är var och ens angelägenhet.
    Mår man dåligt av att andra lever på detta viset, bör man kanske avstå från att både läsa och kommentera såna här trådar. Det leder ändå ingenvart.

Lösaktig? Det uttrycket existerar inte ens i min värld. Det är ord myntade av killar som ångrar sitt sex med en tjej. Hur ofta hör man om killar som är "lösaktiga" ?
    Man är faktiskt fler än en vid sex. Och om båda (alla fyra?) är överrens, ser jag heller ingen anledning till varför utomstående ska lägga sig i och kalla dessa personer(denna kvinna) för lösaktig(a).

• Anonym

Haha är grymt impad av din och killarnas anatomi iallafall :) haha jösses vilka akrobater ni måste vara!
    Men om du gillar't så go for it :)
    Undrar lite hur det kändes för killarna? måste väl bara blivit trångt för dom att jobba? eller?

• Anonym (avis)

Jag gillar dina inlägg ts. Jag är på inget sätt någon form av bokstavskombination som du men tanken på att vara med fler tänder mig enormt. Kanske mest för att jag sitter hemma med en tråkig karl som bedyrar att jag räcker gott o väl o inte ens är intresserad av att ta in ens en till tjej i leken. Hade ett par äventyr som ung men inser väl att jag får stå ut med att läsa om skiten i fortsättningen o dina inlägg är fantastiska.

Tänk att få ha 2 eller 3 killar samtidigt. Men jag måste säga att jag kan inte riktigt se framför mig hur de 3 killarna trängdes runt dig för o komma in. Verkar lite bökigt för den siste killen men kan tänka mig att som tjej i mitten skiten man fullständigt i hur de gör, bara de gör det

• Anonym (exi)

Testat tre män samtidigt. Nog det häftigaste jag varit med om! Min Lord/Master eller vad fasiken man ska kalla det för, hade en överraskning åt mig: När jag öppnade dörren hemma hos honom, stod där tre män i uniform. Tog inte 10 minuter innan jag låg fasthållen över köksbordet och påsatt.
    Jag var i himmelriket den kvällen och natten!

• mamita64

Alltså ordet lösaktig borde väl bannlysas?
    Ett ord som endast används om kvinnor som lever ut sin sexualitet.
    För att hålla oss tjejer i schack?

Vi lever ändå i 2009.

• Konservativ tänkare
    mamita64 skrev 2009-11-15 02:25:11 följande:
    Alltså ordet lösaktig borde väl bannlysas? Ett ord som endast används om kvinnor som lever ut sin sexualitet. För att hålla oss tjejer i schack? Vi lever ändå i 2009.
    Om jag fick bestämma så skulle 1940-talets moral implementeras.

Och ja, det är för att hålla er i schack. Det behövs tydligen.
  • sanna78

Tack för stödet. Om man är 1 eller 5 kvittar ju för man kan inte vara lösaktig om man är överens i förhållandet och med dem man är... Det är ju inte precis att jag gått på krogen och raggat upp någon från ingenstans.

Jo, det var trångt. Det kändes mycket trångt och de åkte ut någon gång då och då, mest i början. Sen åkte ingen ut. Jag måste ha varit uttänjd då, för de lyckades stanna inne, men som avis skrev, det kvittade mig bara de gjorde det

• qwerty66

Konservativ tänkare skrev 2009-11-15 03:10:22 följande:

Om jag fick bestämma så skulle 1940-talets moral implementeras. Och ja, det är för att hålla er i schack. Det behövs tydligen.
    hmmm tycker du inte att det är gubbarna som behöver hålla sig i schack? tre st lixåm...

kul att du just sa det sa ...40-tals moral och etik.... Du lär nog som du lever och blir lycklig av det, men du verkar bara vara konservativ... ingen tänkare iallafall andra blir lyckliga av andra saker i sitt förhållande.
  • Pappa2006

Najs. Jag gillar Sannas berättelser. Håller tummarna för att hon börjar blogga. ;)

• LyckligtSlut
    mamita64 skrev 2009-11-15 02:25:11 följande:
    Alltså ordet lösaktig borde väl bannlysas? Ett ord som endast används om kvinnor som lever ut sin sexualitet. För att hålla oss tjejer i schack? Vi lever ändå i 2009.
    Vad är det som är så negativt med det ordet? Är väl ni själva som lägger nedvärderande värderingar i det.
Svar på tråden Tre killar samtidigt