sariat skrev 2010-01-04 08:24:50 följande:
helene306: Jo alltså jag är inte överviktig, det vet jag. Men jag vägde ca 50 innan så alla mina kläder passar då. Har en hel hög med byxor som jag gärna vill komma i igen. Kan ju vara värt ett försök. Plus att många mår så bra av av att äta så! Men jag vägde mig ordentligt idag på wii fit:et Har visst gått upp lite under jul hihi Så: Startvikt: 56.7 Midja:69 Rumpa:97 Lår: 57 För centimetrarna är väl minst lika viktigt som kilona?
Antog att det var något sånt, för annars tycker jag att du har en bra vikt till dina centimetrar

Vissa går ner mer i omfång än vikt så et är en fördel att mäta sig också och inet bara stirra sig blind på vågen.
Jag är själv 160 och vill ner till minst 59 men det får jag ta sen, nu toppar jag 80 pannor

och är gravid i v27. Lchf vill jag tillbaka till sen igen! Jag har aldrig mått så bra och haft så mycket ork och energi som jag hade med lchf och den känslan vill jag ha tillbaka! Kommer fortfarande ihåg hur jag skyfflade och körde 1,1 ton marmorkross i somras. De sista 3 lassen började det hetta i ansiktet och gå lite tyngre men annars flöt det på som bara den! Hade jag inte ätit lchf så hade jag definitivt varit slut efter 5 lass ....