helene306 skrev 2010-02-02 21:23:44 följande:
Jag har testat Oopsies och sesambröd, båda åkte ut till fåglarna, de föll mig inte alls i smaken. Jag var skeptisk till Lembasbrödet också men testade igår och jag måste erkänna att de smakar bröd och blev en favorit! Jag är väldigt kräsen med smaker osv så detta bröd överaskade mig totalt. Till och med maken gillade det skarpt! Att det sen mättar något otroligt bra är ännu bättre Ja, när man är borta är det svårt med mat. Det som jag blir så förvånad över jämt är att det alltid serveras fralla till förmiddagsfikat och alltid någon bulle, sockerkaka eller annat gottigt på eftermiddagen. Däremellen finns en godisskål. De gånger jag varit iväg är dte ytterst sällan man skådar en fruktkål.
Vad kul att du gillade lembasbrödet, är nämligen själv rätt kräsen.
Det finns en liten fruktskål, men det finns def. mycket mer godis och fikabröd....
Jobbigast tycker jag ändå att maten är, kolhydrater överallt. För sedan blir jag ju bara sötsugen efter en lunch/middag med en massa kolhydrater. Jag står mig ju inte så länge som jag är van att göra.
Fick höra av de som kom igår att det finns mycket att välja till frukosten, så nu hoppas jag på att det finns något som passar mig någorlunda imorgon iaf