Åh, mosad avocado med creme fraiche ska jag testa! Jag älskar avocado! :)
helene306 skrev 2010-02-15 10:28:40 följande:
Har du problem med frukosten, skippa den eller är du hungrig på morgonen så du behöver äta? Ät annars när du är hungrig. Jag brukar äta 2 kokta ägg, några skivor bacon och te med kokosfett i. Annars har jag ätit: Lembasbröd med bregott och ost eller äggröra och bacon. Jag gillar äggen till frukost så det blir dte här.
Ibland är jag hungrig på mornarna, men jag börjar bli lite less på ägg och bacon. Iofs har jag mest stekt ägg så jag kanske ska börja koka dem för variation. Och lembasbröd får jag nog testa, är det gott så blir det ju lite enklare med frukost :)
Jag dricker bara mjölk till kaffet, men det är alltså bra att byta till grädde? Det är den feta mjölken jag dricker.
Jag har stått still nu ett bra tag och undrar om det kanske är så att jag äter för lite? Jag är oftast hungrig den här tiden men sen äter jag bara när jag kommer på att jag måste äta... blir ni andra hungriga? Kanske måste ställa en mat- o sovklocka :P
Blandar ni i nånting i era oopsies? Jag tyckte det var jättegott när jag gjorde men nu efteråt får jag nästan lite äckelkänslor pga. konsistensen de hade...