Jen nifer skrev 2010-02-16 14:45:51 följande:
Du kan inte köra mer strikt? Jag äter exempelvis aldrig någon TY lr liknande.Dricker ingen Mjölk. Nästan aldrig ost. Alltså rätt lite mejeriprodukter. Äter inga nötter. Steker i massor smör, äter kryddsmör lr beasås till den mesta maten. Ägg och bacon till varje frukost. Svårt att ge tips när man inte vet exakt hur du äter. Morgonpromenader kan ju också vara nått kanske :)
Strikt "törs" jag inte köra iom att jag helammar och jag har fortfarande inte hittat någonstans där det står ungefär hur mycket kolhydrater man ska äta då.
Åhh promenader....om du bara visste vad vi längtar efter det! Vill ha vår NU!! Vi har varit insnöade i nästan 2 månader nu. Går inte att komma ut med vagnen och jag törs inte gå med honom i sjal eftersom vägarna är ren is här ute på landet.
Att börja väga det jag äter känns inte som det har någon poäng än så länge eftersom jag fortfarande är i den fasen att jag är konstant hungrig. Men så länge procentsatserna är de rätta så borde det ge resultat, men inte ens det. Jag är primärt inte ute efter att gå ner i vikt utan att må bra, men det är så segt när man inte märker något alls. Just därför jag vill köpa stickor för att testa om jag trots allt är i ketos.