• frökenskabb

LCHF

Någon här som också äter enligt LCHF? Eller sugen på att börja?
    Hade varit kul att komma i kontakt med likasinnade! :0)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-14 12:47
    Startvikt 6/12
    67,2 kg
    170 cm.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-16 10:28
    Våran Vikttråd
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m49194604.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-28 09:55
    Mat-tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50353024.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-28 10:49
    Dagens Meny:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m50275051-1.html

• Svar på tråden LCHF
  • Trollens mamma
    Sagalin skrev 2010-02-28 19:37:22 följande:
    Jag försöker äta extra strikt de närmsta dagarna för att kompensera det hela. Sen får du vara beredd att du slängts ur ketosen så du kan må skit innan du hamnar där igen...
    Ja,jag får göra det!Mest ARG på mej själv att jag tillät mej äta socker idag.Man mår ju bara skit och får värsta sockerfyllan.
  • numberone

Idag har jag mått riktigt illa och känt mig yr, hoppas att det går över snart. Minsta tjejen sover hos mormor och morfar i natt för att stora syster är sjuk och hostar nätterna igenom.

Ellen 080618, Agnes 090615
  • Sagalin
    numberone skrev 2010-02-28 20:47:10 följande:
    Idag har jag mått riktigt illa och känt mig yr, hoppas att det går över snart. Minsta tjejen sover hos mormor och morfar i natt för att stora syster är sjuk och hostar nätterna igenom.
    Hur har du mått hittills?
    Du kanske håller på att avgiftas.

Hoppas E krya på sig. Är det första gången A ska sova borta?
  • numberone
    Sagalin skrev 2010-02-28 20:49:41 följande:
    Hur har du mått hittills?Du kanske håller på att avgiftas.Hoppas E krya på sig. Är det första gången A ska sova borta?
    Jag har mått helt ok hittills men varit mer törstig precis som du sa.

Ja det är första natten Agnes sover borta hela natten utan oss, kändes faktiskt lite jobbigt. Har aldrig känt så med Ellen, men det är nog pga att min trötthet är en helt annan än med E, då var det skönt att få koppla bort den världen lite.
    Ellen 080618, Agnes 090615
  • Tiger Af Lilja

Jag går inte ner nåt, bara att det syns på kläderna liiiite grann och några centimeter här och var, men inte på vågen..

• HannaS83

Jag kom i mina innan- graviditeten jeans idag Jippi! Har statt stilla pa vagen i ca 1v nu men natt maste ju ha  hänt :) Iof kunde jag just just käppa dom och det är mina största jeans fran förr. Men men alltid natt!

• IsaCMoJs
    Tiger Af Lilja skrev 2010-02-28 23:17:47 följande:
    Jag går inte ner nåt, bara att det syns på kläderna liiiite grann och några centimeter här och var, men inte på vågen..
    Dt är fullt normalt! Det är alltid bäst att mäta sig då vikten inte säger hur du ser ut!
    Äntligen är hon här, vår älskade Moa
  • IsaCMoJs
    HannaS83 skrev 2010-02-28 23:39:59 följande:
    Jag kom i mina innan- graviditeten jeans idag Jippi! Har statt stilla pa vagen i ca 1v nu men natt maste ju ha  hänt :) Iof kunde jag just just käppa dom och det är mina största jeans fran förr. Men men alltid natt!
    Grattis {#lang_emotions_laughing}
    Äntligen är hon här, vår älskade Moa
  • HannaS83

Jag har hittat ett jättegott the som smakar sött. Jag blev lite fundersam pa om det faktiskt innehaller natt förbjudet. Men det star inget pa förpakningen... Kan det va natt skumt iallafall.

Theet är Coops exclucive eller vad det nu heter. Honeybush & Peppermint.