Lullisgirl skrev 2010-01-26 18:02:34 följande:
Går fortfarande riktigt bra för mig. Inte ett endaste fusk på hela månaden! *stolt* Kanske, kanske är detta lösningen på mina viktproblem! USB -> Jag började lukta riktigt illa i munnen efter ca en vecka. Det har nu blivit mycket bättre...eller om jag bara vant mig, haha När jag blir riktigt sugen tex nån kväll stiger jag upp från datorn/tv-soffan och går ut en liten sväng. Oftast är suget borta när jag kommer in. Jag är så invand att småäta framför TV att hjärnan lixom blir påmind om att "hallå nu ska du ju stoppa nått i munnen!" Bästa sättet för mig är att inte sätta mig i den situationen. Samma sätt när man är bortbjuden på fika så verkligen bestämmer jag mig att jag INTE ska ha något till kaffet. Det är lättare att säga nej när folk trugar på en fikabröd om man bestämt sig före. Annars funkar det för mig att äta en ordentlig lunch innan så riskerar man inte att falla för trycket.
jag känner likadant, inget fusk. Inte ens varit nära på :) Så kanske va de här verkligen rätt:) Bra med promenader istället för snask!
De ända som ja kan tycka är jobbigt de är helgerna, förr åkte vi ofta och köpte hem kina mat lr liknande.