• Busbellan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.
    Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.

Mamma till Nora, August och Ella
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00
    Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.
    Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
  • Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?
  • anneliiee

Men de e jue tur att folk e så seriösa här inne.. :S
    Och om de nu inte är ett skämt alltihop så undrar jag verkligen vad folk har innaför pannbenet. Menar ni allvar me att ha ett barn sovandes ute i bilen över natten så anser jag att ni inte ska ha barn. Det måste väl gå till en viss gräns.?

• Umbrageous
    anneliiee skrev 2009-12-19 17:43:56 följande:
    Men de e jue tur att folk e så seriösa här inne.. :SOch om de nu inte är ett skämt alltihop så undrar jag verkligen vad folk har innaför pannbenet. Menar ni allvar me att ha ett barn sovandes ute i bilen över natten så anser jag att ni inte ska ha barn. Det måste väl gå till en viss gräns.?
    Men vad är problemet? Barnet sover i en låst bil liksom.
  • Disan

Men absolut! Men sätt på henne en mössa, det blir nog kallt i natt... Men med babyvakten är det ju inga problem! Inte om bilen inte står allt för långt bort från hemmet iaf, men ngr min är ju inget problem. Lycka till!

Life sucks and then you die
  • anneliiee

Jaa vad ska jag säga. Ingen idé o äns svara men gör de iaf. Problemet är det att det är fruktansvärt kallt ute nu o speciellt om nätterna, vill ni att barnet ska frysa ihjäl.? Inte ens säkert att de hjälper med en massa kläder o filtar osv.
    Men ja va ska ja säga de finns jue folk till allt..

• Hoppfull mamma

Absolut! Bättre det än att väcka henne när hon äntligen somnat. Men veva ner rutan lite så hon får in frisk luft.

• JohannaLukas

Vah..!! Jag hoppas innerligt att ni skojar när ni säger att det e okej att lämna sitt barn i bilen under natten..! Skulle aldrig utsätta mitt barn för det! Då ser jag hellre att min son e vaken några timmar extra.! Får ju f*n rysningar!!!!!!!!!!!

• vadskajaghetadå
    Shadowcat skrev 2009-12-19 17:42:53 följande:
    äh så farligt är det väl inte? Man har ju bilen låst, sen kanske den är i garaget också?
    ja precis!!!
  • tebax

barn sover bäst i bilen har jag hört så varför inte. Kanske ska dra ut en sväng själv eftersom sonen inte vill sova

• Mrs Winter
    JohannaLukas skrev 2009-12-19 17:54:12 följande:
    Vah..!! Jag hoppas innerligt att ni skojar när ni säger att det e okej att lämna sitt barn i bilen under natten..! Skulle aldrig utsätta mitt barn för det! Då ser jag hellre att min son e vaken några timmar extra.! Får ju f*n rysningar!!!!!!!!!!!
    Mina barn klarar sig alldeles utmärkt på så vis.

• vadskajaghetadå

vi har en p-plats, närmast man kan komma, man ser den om man tittar i köksfönstret, man ser inte riktigt hela bilen men nästan, det räcker.
    bor på första våningen så man hinner ju ut rärr snabbt.

Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?