• Busbellan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.
    Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.

Mamma till Nora, August och Ella
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00
    Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.
    Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
  • Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?
  • Lakritspipan

Gaby 01 skrev 2009-12-19 18:43:07 följande:

Visst verkar inte TS ha alla kameler hemma? Eller sparrisar?
    Måste man ha kameler och sparrisar hemma för att va normal? Det har jag aldrig hört, jag kommer ut alldeles för lite tror jag. Jag har nog alldeles för lite "egentid"..
  • Umbrageous
    Gaby 01 skrev 2009-12-19 18:43:07 följande:
    Visst verkar inte TS ha alla kameler hemma? Eller sparrisar?
    Nej du, kameler har man knappast hemma när man bor i SVERIGE! Herregud...
  • Ruggugglan
    Umbrageous skrev 2009-12-19 18:47:24 följande:
    Jodå, jag har ett par undanstoppade i förrådet. Får nog kolla till dem nu när det är ett par minus!
    BF 24 januari.
  • Umbrageous
    Fragile Flower skrev 2009-12-19 18:49:33 följande:
    Jodå, jag har ett par undanstoppade i förrådet. Får nog kolla till dem nu när det är ett par minus!
    Oansvariga människa! {#lang_emotions_dreamer}
  • Olivers  Mamma

Asså, det beror ju på vad du har för bil. Med ett hyffsat larm e d ju ok annars får du nog hoppa det, tänk om någon försöker sno hennes kläder lixom, det går ju inte

• Gaby 01
    Umbrageous skrev 2009-12-19 18:47:24 följande:
    Hörruduru! Jag känner faktiskt en som har en granne vars jobbarkompis har en systerson som har en kamel hemma! Den du! Sparris går bra att odla hemma i din egna blomkruka bara du blandar rejält med sand!
  • Disan
    Lakritspipan skrev 2009-12-19 18:44:38 följande:
    Ja man kan faktiskt inte bry sig om barnet hur som helst, hur skulle det se ut. Nån måtta får det vara på "hönserier"... Smart idé att låta henne vänta i bilen, man kan ju spara massa pengar på det!
    Så smart sagt! Jag har tjatat om en större bostad hur länge som helst nu, så att barnen kan få varsitt rum, MEN lillasyster kan ju sova i bilen ist! Hur jävla bra som helst och vi slipper högre hyra Tack för den idéen!
    Life sucks and then you die
  • SötFlöt

Tror det är ett skämtinlägg som var och annat tyvärr är på den här sidan..*suck*

★☆°♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova Sarah Mathilda 5/3 ♥¸.?°´¯) ♥☆°★
  • Solrosisolna

Jag skulle nog ta in barnet...det somnar nog om OM det skulle vakna. Inte säkert att de vaknar ens..

• Busbellan

Först vill jag bara tacka för alla svar jag fått, även om vissa reaktioner och vissas språk gör mig lite ledsen {#lang_emotions_cry} Jag gör faktiskt alltid det jag tror är bäst för mitt barn!

Dottern fick hur som helst sova i bilen inatt och det lär vi göra om, för första gången i sitt liv så sov hon hela natten, det lär bli fler bilnätter för henne

Visst var hon lite kall om nosen när jag hämtade in henne idag på morgonen, men inte så farligt.

Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?