• Busbellan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.
    Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.

Mamma till Nora, August och Ella
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00
    Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.
    Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
  • Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?
  • High Heel Bitch
    Lillefotan skrev 2009-12-19 19:23:42 följande:
    High heel bitch: Tråden ligger i SANDLÅDAN!!! Alltså, det är inte på riktigt!
    Hehe tack för att du sa det, hade inte sett det. Brukar finnas så mycket annat som folk skriver som också borde vara i sandlådan men som faktiskt är sant. Skönt då kan jag pusta ut igen då
  • tebax
    SötFlöt skrev 2009-12-19 19:28:29 följande:
    VARFÖR finns det dessa "sandlåde-inlägg" ?????
  • Lakritspipan

Nu förstår jag ingenting.. jag trodde att allt på internet va sant?!

• Olivers  Mamma
    Lakritspipan skrev 2009-12-19 19:44:17 följande:
    Nu förstår jag ingenting.. jag trodde att allt på internet va sant?!
    Allt ÄR sant, du behöver inte oroa dig
  • Lakritspipan

Olivers Mamma skrev 2009-12-19 19:58:51 följande:

Allt ÄR sant, du behöver inte oroa dig
    *pustar ut*
  • Bedbug

Verkar som "prettomorsorna" (som gång på gång inte kunde läsa innantill var tråden låg eller förstå övertydliga vinkar) tagit ihjäl denna tråd nu men jag vill ändå passa på att tacka alla för många goda skratt.

• Ellinor Doolittle

Jag tycker att dessa sandlåde inlägg är töntiga.

Man kan aldrig veta om det sitter någon idiot framför datorn som rättfärdigar sina udda betteenden när han/hon läser att andra tycker att det är ok.

Dessutom är det många som upprörs när dom inte förstår "skämtet".

Lägg ner.

• olandstoken

Ellinor Doolittle skrev 2009-12-19 20:47:05 följande:

Jag tycker att dessa sandlåde inlägg är töntiga. Man kan aldrig veta om det sitter någon idiot framför datorn som rättfärdigar sina udda betteenden när han/hon läser att andra tycker att det är ok.Dessutom är det många som upprörs när dom inte förstår "skämtet".Lägg ner.
    Läs inte då
  • Marina

Så grymt löjlig tråd!!!! Är det nått att skämta om, seriöst väx upp och skaffa normal humor...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Bedbug
    Marina skrev 2009-12-19 21:10:15 följande:
    Så grymt löjlig tråd!!!! Är det nått att skämta om, seriöst väx upp och skaffa normal humor...
    Är det nåt att bli upprörd över? Seriöst, väx upp och skaffa bättre humor...
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?