• Busbellan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.
    Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.

Mamma till Nora, August och Ella
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00
    Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.
    Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
  • Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?
  • Busbellan
    Waldo skrev 2009-12-19 19:13:55 följande:
    Vad skönt att ni fick lite kvalitetstid, bara ni vuxnaÄr hon lite kall kan du ju värsta fall slänga in henne i micron lite, då tinar hon snabbt
    Ja, det brukar vi göra med katten när hon verkar ite frusen, funkar säkert med barnen också. Ska man köra på värmning eller upptining?  Beror på kroppstemperaturen kanske?
  • crilles mamma

jag har en son som är 2 år, han har inte sovit en hel natt på länge. han vaknar runt 1 o vill komma in till mig o min man. de är bara att gilla läget. för man har juh ändå satt dom till världen. fattar inte hur man kan va så dum att man låter ett barn sova i en kall bil medanns man själv sover inne. har du tänkt på va som händer om de blir så kallt att du inte får upp dörrarna på morronen?? totalt oansvarigt.

• Busbellan
    crilles mamma skrev 2009-12-19 19:15:07 följande:
    jag har en son som är 2 år, han har inte sovit en hel natt på länge. han vaknar runt 1 o vill komma in till mig o min man. de är bara att gilla läget. för man har juh ändå satt dom till världen. fattar inte hur man kan va så dum att man låter ett barn sova i en kall bil medanns man själv sover inne. har du tänkt på va som händer om de blir så kallt att du inte får upp dörrarna på morronen?? totalt oansvarigt.
    Jo vi hade lute problem med det idag faktiskt, jag fick krypa in i genom förardörren och hämta ut henne, men det gick ju bra
  • Waldo
    Busbellan skrev 2009-12-19 19:14:57 följande:
    Ja, det brukar vi göra med katten när hon verkar ite frusen, funkar säkert med barnen också. Ska man köra på värmning eller upptining?  Beror på kroppstemperaturen kanske?
    Vi kan ställa in vikten på ungen på vår micro, sedan fixar den resten
    Jätteskönt, slipper man passa micron och kan ägna sig åt annat under tiden
  • Olivers  Mamma

Jag hade ju missat att det var igår du skrev tråden, fy skäms på mig fast det e fy skäms på dig om det är så att du inte har ett bra billarm, barnkläder e dyra o stöldvänliga.

Skönt iaf att ni fick sovit en hel natt. Som waldo skrev, micro funkar toppen om hon e lite frusen, men ta då på upptining, annars kanske hon bränner sig o det e ju mindre bra då måste ni kanske till läkarn o det kostar ju bensinpengar o slitage på bilen

• tebax

crilles mamma skrev 2009-12-19 19:15:07 följande:

då löser man det då. Shit happens
  • Umbrageous
    Busbellan skrev 2009-12-19 19:13:58 följande:
    Nej, men när du får kan du lugnt ha dem sovande i bilen, för ingen prettomorsa kan se det och anmäla ändå
    Ja precis! tackolov för denna tråden säger jag bara
  • Lillefotan

High heel bitch: Tråden ligger i SANDLÅDAN!!! Alltså, det är inte på riktigt!

• tebax
    Lillefotan skrev 2009-12-19 19:23:42 följande:
    High heel bitch: Tråden ligger i SANDLÅDAN!!! Alltså, det är inte på riktigt!
    va??
  • SötFlöt

VARFÖR finns det dessa "sandlåde-inlägg" ?????

★☆°♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova Sarah Mathilda 5/3 ♥¸.?°´¯) ♥☆°★
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?