Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-18 21:58:07 följande:
    Du borde skaffa dig en bättre fantasi... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Vad ser det annars ut att hon slicka på?{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 21:59:09 följande:
    Då delar jag med din lilla tjockis istället.. vad han nu hette.. *krusar ingen* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Confiligere!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 22:00:27 följande:
    Jo, men usch vad jag inte trivs nu. Hade glömt hur det är att vara såhär stor... Hälften av grejerna i garderoben passar inte längre, tshirtarna ser ut som korvskinn.Förra året var det oplanerat, det här året var det medvetet. Nästa år blir det INTE såhär igen kan jag lova.Du då? Ut o går eller har du planer på att börja träna?
    Men var du tvungen att göra så?

Nej, jag har gett upp promenaden. Blev överdrivet trött och samt att aptiten ökade rejält. Det har hållit i sig också (aptiten)

Jag mår bättre av att simma, men det är dyrt för mig nu. Både att ta sig dit och att simma.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-18 22:01:03 följande:
    Häll i mig några liter tequila så då kaaaaaanske ;)Ha det gott nazi. Ska packa iordning lite grejer här. Åker ju bort imorgon. Hörs på söndag. Puss på dig. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Yaaay!

Ok, men ha det så bra Vill se dig hel och ren på söndag, OK?

Puss och kram!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 22:03:02 följande:
    Skönt att det inte bara är jag som har dålig fantasi.. ska vi dela på honom, han var.. heeet.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    NEJ! Jag har paxat honom nu och då ska jag ha honom först. Du ska inte göra så med honom som du gjorde med Scratchy
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 22:03:05 följande:
    Scratchy ska ha en egen hytt, för att ha möjligheten att välja under kvällen...... eller, Scratchy bokar ingen hytt utan raggar upp någon annan som han kan dela med... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Attans!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 22:04:24 följande:
    Det är ju en kapsel med medicin.Åh, va tröga alla är ikväll...Godnatt på er! Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Nej det ser ut som en tampong!

Godnatt!!!!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 22:05:43 följande:
    Så var det ja.. Mmm.. vill du inte ha mig så, tar jag väl honom istället då. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men det var ju inte tal om att jag skulle ha dig (förutom en stund uppe på däck), utan vi skulle ju dela hytt alla fyra: du, jag, Scratchy och Confiligere. Men du vill ju inte vara snäll mot mig så då får du inte dela med mig och Scratchy. Och nu skrev Scratchy att han vill ha egen hytt. Så då blir jag ensam i min egen hytt. Men det gör inget för då kan jag vara ifred efter att jag lockat in någon i hytten{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 22:06:59 följande:
    Hörrududu, nu är du en fjant igen
    Vadå'ra? Sa jag nåt som inte stämde?{#lang_emotions_djavulsk}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 22:10:35 följande:
    Nej inte tvungen, men jag ville prova att gå upp allt jag gått ner, fast kontrollerat. Men under vägen kom jag på att jag inte trivs, fast jag hade ju bestämt mig att köra tillomed februari så... Sätt ett mål och kör på, that's my device Gett upp?!?!?! Nä inte ge upp, ändra något i rutinen så det passar in bättre i din vardag då. Minska på kolhydraterna och ät lite ägg o fett istället så blir du inte hungrig.
    Ville du alltså experimentera lite? *försöker förstå avsikten*

Ja, jag borde kanske inte ha ansträngt mig så mycket. Istället för långpromenader borde jag kanske ha gått korta sträckor. Ägg och fett? Vad för sorts fett? Hur ska jag sätta upp en diet på ägg och fett? Vill veta för jag har gått upp lite igen.
Svar på tråden Tråddödare forts....