Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-18 22:39:58 följande:
    Var inte det... finns ingen anledning... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Du anar inte! Jag skulle må så bra om jag var smal! Halva mitt vuxna liv vägde jag 52-55 kg och mådde som en drottning! Nu - blä!

Så nog är jag avundsjuk på dig som inte lägger på dig så lätt. Jag kan dricka ett glas vatten så sväller jag upp direkt och jag ljuger inte när jag skriver det Magen blir som en ballong - av så lite som ett glas vatten.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 22:41:02 följande:
    Skyller på att jag är trött.. Har redan glömmt allt. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Yaay! Då börjar vi om från början.

Hej hej! Jag kallas för Velour. Välkommen till denna tråd och hoppas att du trivs
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 22:42:25 följande:
    Han.. *gråter hysteriskt*.. vill inte godkänna.. *gråter ännu mer hysteriskt*.. min vänförfrågan på fb.. *gråter så jag ylar* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Såja..såja..*kramar om dig och stryker dig över håret*..ha tålamod. Tiden utvisar om det är menat att ni ska bli Fb-vänner eller inte.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 22:46:33 följande:
    Jahadu, men man kan ha ett gäng ätardagar varje månad. Se det som att du börjar nu med några ätardagar
    Tack!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 22:46:49 följande:
    Jag måste alltid ligga på plus för att inte försvinna helt när jag kommer in i mina "sjukperioder".. inte kul alls.Läkaren har rekomenderat 10 kg +, kul va.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nej, inte kul men jag förstår att du måste. Hoppas hoppas att du så snart blir kvitt må-bra-pillren så att ditt magsår kan läka. På så sätt kanske du inte behöver må så dåligt vissa dagar.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 22:48:14 följande:
    Meh.. måste vi börja om sååå långt tillbaka. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hm...vi kan väl börja från när vi planerade kryssningen...
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-18 22:50:13 följande:
    Jaså du? Ja, håll dig till malmöitiskan! Åtminstone under hela dygnet vi är på kryssning
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 22:50:13 följande:
    *snyftar och snyter mig i din tröja*Ok då. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men va fa..! Min fina tröja!!!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 22:50:24 följande:
    Oj, det låter jobbigt. Det är ungefär samma sak som gör att jag inte lyckas gå upp i vikt. Jag kan helt enkelt inte äta tillräckligt. Mår bara illa och får kväljningar, och med min livsstil borde jag få i mig typ 5000 kalorier per dag för att gå upp.Kan vi inte byta med varandra några veckor... bara för omväxlingen liksom? Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Har du varit så jämt? Att du inte kan äta tillräckligt?

För jag har inte jämt varit så som jag är nu. Ända sen jag fick barn började jag bli såhär, inte innan. Då kunde jag äta normalt och ändå vara smal.

Du, jag kan byta med dig och hålla kvar bytet för resten av mitt liv!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 22:52:47 följande:
    Eller så bara glömmer vi och skiter i att börja om.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, deal!
Svar på tråden Tråddödare forts....