Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-18 22:55:19 följande:
    tycker du inte synd om mig längre eller.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men min dyra och fina tröja... *uuuuuäääääääää*{#lang_emotions_cry} Maaaammmmaaaaa!!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 22:58:05 följande:
    Kan det inte vara så att du börjat äta upp sonens mat?Hur som helst så vill jag inte byta för någon längre tid. Vill bara ha lite mer vikt runt lederna så att jag hänger ihop bättre... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Hahah! Jag tror inte det eftersom HAN väger som han ska.

Så du vill ha lite mer vikt runt lederna? Hmmm...du kan väl injicera lite fett just där isåfall.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 22:59:58 följande:
    Är han en "äkta tunnis" ektomorf, så spelar det ingen roll om han äter tillräckligt och lite därutöver. Han håller sig smal och går nästan ner i vikt ändå...5000 kcal pr dag är nog ett bra mål, då behövs det havregrynsdrinkar med olivolja varannan timme... Lite jobbigt att hålla på att stoppa i sig så mycket hela tiden när man inte är hungrig.Men Scratchy, det är ett bra tips:3-4 dl havregryn, 4 dl mjölk, 1 banan och ett ägg eller två kan du ha i också. (jag har proteinpulver i) och 2-3 matskedar olivolja - mixa i en mixer och drick några gånger pr dag.
    Vilken tur de har de som är ektomorfer då då..
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 23:00:26 följande:
    Och ja, jag har alltid haft svårt att äta, förutom några år i tonåren... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Har dina föräldrar fått tjata på dig för att du skulle äta?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 23:00:33 följande:
    *skakar hand på det*Låter bra, orakar inte börja om från början.. bra som det är nu. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det är kul att oraka ibland
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 23:01:56 följande:
    Du var ju mamma Velor sa du ju och så nu ropar du efter mamma.. känner mig förvirrad.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, jag har också en mamma att vända mig till
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 23:04:04 följande:
    Haha... jag menar att med mina 190 centimeter så måste jag ha muskler runt lederna för annars får jag ont i dem. Knäna är värst, men armbågarna, höfterna och handlederna tar också mycket stryk... för några år sedan vägde jag nästan 15 kilo mer än nu och då mådde jag mycket bättre. Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Ok, jag förstår. Du behöver rätt sorts mat istället för mycket då du inte mår bra av det. Sedek ger ju dig jättebra tips här
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 23:04:34 följande:
    Nu säger jag godnatt, sov så gott på er!
    Utan den där omformuleringen som du sa att jag skulle vänta på...{#lang_emotions_dreamer}

Men sov gott Kram!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 23:06:41 följande:
    Kanske var det som var problemet.. ju mer tjat dessto större motvilja till att äta. Jag tror det är en vanesak att äta och hur man äter. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Kanske det. Här hemma när vi sitter och äter måste jag påminna min son att äta, annars glömmer han bort att han har mat framför sig. Han pratar så mycket och fokuserar på så mycket annat att om jag inte säger ifrån så får han inte i sig nåt.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 23:08:18 följande:
    De har blivit arga ibland för att jag brukade glömma att äta en hel dag och sedan falla ihop av trötthet. Men det var länge sedan. Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...

Även om min son är lite sådär så kan jag för allt i världen inte förstå hur man kan glömma att äta. Kände du verkligen inget hunger?
Svar på tråden Tråddödare forts....