Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-18 23:25:33 följande:
    Visst är jag smart.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Såklart! Vem har tvivlat? Säg till mig så ska jag fixa det här också, för nu har jag kommit över tröjincidenten
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-18 23:27:51 följande:
    Ja, det tycker jag, och ta en fika med mig! Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Absolut! Ni har jättebra cafeterior med jättehärligt utbud. Har varit ute på ett par ställen i Malmö faktiskt, bar, restaurang och cafereria.

Min favoritrestaurang förut var Jensens Böfhaus, men jag fick av andra senare höra att det egentligen är ett skitställe. Men jag gillade det ändå, tyckte att de hade jättegod mat och jättebra service.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-18 23:29:00 följande:
    Nej, nu måste jag sova, vet att morgondagen blir ett helvete mellan 07:30 och 18:30... TGIF!!! Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Ah OK, sov så gott nu då och TGIF på dig med även om jag inte vet vad det betyder

Nördkram!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 23:30:54 följande:
    Jaja.. det går över när du gifter dig sa alltid mormor, så jag räkna med att ta det med mig i graven. Kommer aldrig gifta mig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahhah! Och jag kommer heller aldrig att gifta mig (igen)
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 23:31:48 följande:
    Det här oxå.. du fixade väl inte det förra.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Joooo det gjorde jag! Ända tills du snöt dig i min fina och dyra tröja. Nu har jag på mig en skittröja så det går bättre nu.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-18 23:34:58 följande:
    Då ska vi gå och käka på Mando istället TGIF betyder Thank God It's Friday!Natt! Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    It's a date babe!

Just det. Jippie! Nattinatti!
  • Velour

Ska nog gå jag med och Voddla lite. Tänkte kolla på Britannic (på tal om kryssning och allt )..

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 23:37:55 följande:
    Så det var någon som lyckades lura dig en gång.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Japp! "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me" (eller var det så det gick?)
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 23:43:10 följande:
    Nää.. hur löste du mitt problem då? Vavavavavavavava.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag tröstade dig och gav dig råd för att lugna ner dig. Men sen sket dig sig
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 23:44:35 följande:
    Mmmm.. och jag tänkte gå och lägga mig. Så extremt trött.. *gäspar stort* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt

Svar på tråden Tråddödare forts....