Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Vart tog minsta skiftarbetaren vägen? Har ni tänkt på det?

Krympte han ännu mer så nån råkade trampa på honom eller nåt?

• Velour
    Polly S skrev 2010-02-20 11:22:56 följande:
    hej,glaset är tämligen halvtomt (sorry Sedek), så jag är kanske inte så aktiv här. hoppas ni har det bra.
    Aj då! Vad har hänt?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-20 18:24:35 följande:
    Vem då? Berätta!! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det fanns en grabb som hette Qwerty nånting. Han skrev nåt roligt om sitt arbete en gång, nåt i stil med "Jag jobbar minst skiftarbete....blablabla..." och då skrev Scratchy nåt i stil med: "Menar du att de andra arbetarna är större?"

Denna Qwerty jobbade som datatekniker tror jag, på Försäkringskassan, så han var alltid här på natten eftersom han bara jobbade natt. Han var lite grov i mun men här vågade han inte vara så elak

Men nuförtiden syns inte heller han till.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-20 18:33:21 följande:
    Jag vet ett barn som är ensamt..Jag vet ett barn som inte känner sig älskat..Jag vet ett barn som gråter..Jag vet ett barn som far illa..Jag vet ett barn som lider..Jag vet ett barn som behöver hjälp..Men jag vet inte om jag är den som kan hjälpa.. Jag vet inte om det är jag som är den som ska säga ifrån..Jag vet inte.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Om jag var du skulle jag nog säga ifrån. Men då skulle jag försäkra mig om att det inte skulle innebära fara för mig och sonen, fast det tror jag inte att det skulle göra. 
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-20 19:36:43 följande:
    Det är så hemskt när barn far illa, usch. Speciellt när man fått egna så upplevs det än värre. Hoppas det reder ut sig för dig snart, läste i din blogg lite.
    Det skriver jag under på. Ända sen jag själv fick barn känns allt sorgligt med barn tusen gånger värre. I början, när jag precis hade blivit medlem här på FL och råkade läsa om föräldrar som hade förlorat sina barn, var jag så förstörd så det fanns inte. Min egen lille var bara 4 månader när jag blev medlem och på nåt vänster var jag extra blödig. Jag är rätt känslig även idag, men inte lika mycket som när min lille var så liten.
  • Velour

Undrar varför jag inte fick svar på min undran i manshatartråden. Är det för mycket självreflektion som krävs och därför jag fick nåt svar?{#lang_emotions_undecided}

• Velour
    Scratchy skrev 2010-02-20 20:33:56 följande:
    Jag hatar Mölndal sååååååå mycket!!! Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Uscha! Varför?
  • Velour

Så, man är en torrboll för att man inte följer med hem till främlingar och har sex med dem. Fast man kan vända på det också, hur desperat är man att man följer med främlingar hem och har sex med dem?

• Velour

Jag är sååå glaad! Hittade av en slump en gammal FL-kontakt på en annan sajt! Tänk vad världen kan vara liten, särskilt på internet

Yaaay!{#lang_emotions_flower}

• Velour
    Sedek skrev 2010-02-20 22:29:01 följande:
    Där gjorde jag också ett inlägg Och i Carolatråden... Men det var visst lite för mycket begärt att be folk på FL tänka själva.
    Ja, jag såg dig sen Jag förstår att du tog illa upp, skulle jag med göra. Bra inlägg av dig där.

Carolatråden vet jag inte vilken det är dock.
Svar på tråden Tråddödare forts....