Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-20 22:31:38 följande:
    Är det en tråd här på FL?Inte desperat, bara lite mer riskbenägen.
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m50898504.html

Jag ville vända på det. Om man är torrboll för att man inte följer med nån random kille hem så är man desperat om man gör det. Fast jag skrev inte det i tråden
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-20 22:43:21 följande:
    Nej hör och häpna, jag tog INTE illa upp! Orkar inte ge mig in i en diskussion bara, som dessutom grundar sig i sexuellt utnyttjande och där har jag inte mycket att bidra med. Usch vad jobbigt.Hehe, den om att Carola gav parfym till en kille i Haiti!
    Bra att du inte gjorde det. Själv gillar jag inte direkt när nån som anser sig vara klartänkt generaliserar så grovt. Hon måste bearbeta detta anser jag. Kan ju inte vara så sunt att hata när man jobbar inom förskolan. Blir ju lätt fel när man ska "leda" pojkarna eftersom hatet tydligen har övertaget när det gäller hennes inställning till män.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-20 22:46:11 följande:
    Hehe, ja så kan man ju se det!Här är carolatråden:www.familjeliv.se/Forum-5-98/m50887738.html
    Hehe, varför visste jag att du var på Carolas sida? Hon är verkligen inte klok och då menar jag inte Haitiincidenten, utan även tsunamikatastrofen då hon slängde ur sig en typisk Carola-groda till en familj som hade förlorat sin dotter.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-20 23:01:48 följande:
    Därför att jag är en sån som känner en massa udda människor kanske...Håller med om att hon säger en del saker som lätt blir fel, men du kan ju inte seriöst tro att människan åkte till haiti för att dela ut en parfym och that's it?Aftonbladet färgar sina texter nått så enormt, om hon så iom resan skänkte en miljon kronor, och samtidigt gav en parfymflaska så är det just parfymflaskan de fokuserar på.. Det blir fel tycker jag, tycker synd om Carola i detta.
    Känner du henne?

Vet du, jag läste inte ens artikeln, men jag trodde på den ändå eftersom den handlade om Carola . Men sen kom jag på att AB många gånger har ljugit. En av deras värsta lögner var om ett mord som skedde på en strand i ett annat land, där AB skrev att folket låg och solade bredvid liket och inte brydde sig nämnvärt eftersom liket var en zigenare. Men sen blev AB tvungna att ta tillbaka påståendet när den riktiga informationen kom ut.
    Ja, AB är lite....knäppa..
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-20 23:04:36 följande:
    Får se  om det fungerar.... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Wow, snyggt!

Allt väl med dig?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-20 23:10:27 följande:
    Jag skrev att jag känner en massa udda människor, skulle nog heja om vi träffades men inte mer. Jag umgicks rätt mycket med XXXXXXX:s XXXX ett tag... Och därför så...
    Ja, men jag trodde att du menade henne. Så du umgicks med hennes exman? Ja, han är ju inte klokare han..
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-20 23:20:42 följande:
    Tack Nu är ja uppe i fyra tatueringar....denna gjordes i går Joodå...jag tror det...börjar väl bli i alla fall. Mycket känslor som rusat omkring i hjärta o tankar... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Vad fint

Och skönt att du är här igen, att du börjar få tillbaks orken. Jag känner med dig{#lang_emotions_flower}
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-20 23:29:54 följande:
    Som en viss person brukar säga: You go girl
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-20 23:30:23 följande:
    Hehe, nu gissar du hejvillt här... Jo han känner jag väl mer än C. Men det är en annan jag umgicks mest med, som är lite yngre.
    Fast jag var inte helt fel ute heller, ha!

Åh vill du inte säga vem det är, den yngre personen?
Svar på tråden Tråddödare forts....