Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-19 23:57:18 följande:
    Hahah, näe..såå bra känner jag inte dig, men lite vad du går för. Särskilt detta med motivation och att vara positiv.
    Samt ungefär när du brukar sova
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-19 23:59:07 följande:
    Det går nog över.. det brukar det göra efter nån dag. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ok, så du har erfarenhet.

Annars då?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-20 00:00:06 följande:
    Låter obehagligt. Lägg upp en plan, nästa gång säger din syrra att du är på ett fik i stan om han har lust att träffa dig. Och så kan ni spana in honom
    Min syster sa ikväll att nästa gång han ringer så ska hon låtsas vara jag så får vi se vad sjutton han vill.

Men annars vore det kul att få ta itu med honom live och slå lite på honom.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-20 00:04:58 följande:
    Låtsas är en bättre idé! Hon kan ju svara som sig själv, och ställa om rösten lite och sedan presentera sig som dig *oh va smart jag är*
    Presajsli

Men godnatt och sov så gott. Kram
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-20 00:06:06 följande:
    Mmmm.. tyvärr, nacken blev lite konstig efter en bilolycka för 13 år sen.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ojdå! Vad hände?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-20 00:15:22 följande:
    Ähh.. vi åkte av vägen med en jäkla smäll, jag satt och sov med fötterna upp vid fönstert. Vaknade att jag hade ett träd nästan vid min stol, fötterna utanför framrutan och så hade jag slungats framåt så nackan fick en knyck.Det var när vi var på sjukhuset sen som jag fick veta att jag väntade min mellersta dotter.. Hon föddes med läppspalt, men vi kommer aldrig få veta om det var olyckan som orskade det eller vad det beror på. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Skönt att ni klarade er iallafall. Men jag förstår att du var bilrädd.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-20 00:22:14 följande:
    Alltså jag är så slut i skallen, det är så mycket nu.. flickorna hade givetvis en massa frågor när de kom hit om vad som har hänt och vad som händer nu. Vet inte hur jag ska hantera min son och hans ilska, vet inte hur jag ska stötta flickorna på bästa sätt.. Har en  stor sak som jag måste kom fram till ett bra beslut om och jag vet inte alls hur jag ska göra, ber jag om råd så tycker en en sak och en annan en annan sak. Men nu är det helg så nu skiter jag i det och sen tar jag tag i det på  måndag i så fall.Försäkringskassan är dumma i huvudet, jag har varit sjukskriven sen i september och inte fått ett öre än.. en massa strul med barnbidrag och underhåll.. det känns som om allt bara strula. Det som kan ses som småsaker av andra blir stora berg för mig eftersom jag mår som jag gör, men nu ska jag öka dosen ännu mer på mitt nya piller så vi får väl se hur det går.Trött.. orkar inte mer, vill bara att allt ska börja flyta på nån gång! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-20 00:34:32 följande:
    Jaha.. inga roliga trådar på g i kväll, vilken var det du räddade dig ifrån innan? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det är väl en och annan intressant tråd. Den tråden jag räddades ifrån stängdes pga stötande bilder...men det skulle inte vara intressant för dig iaf. Hint: islam
  • Velour

Nähä du, nu är det dags för mig att önska dig en god natt med mycket sömn och hoppas på att din nackspärr släpper tills imorgon.

Allting löser sig ska du se. Kramas och pussas så mycket det går!

Kram

Svar på tråden Tråddödare forts....