Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-21 23:22:50 följande:
    800417 Det är väl bara efternamnet jag inte har skrivit ut här tror jag. :p Sen kan alla lägga ihop puzzlet och hitta vem jag är. Ha det gott aziz.
    Vad bra. Jag kommer att skriva det här snart. Men du kan se det imorgon om du vill.

Godnatt och sov gott nu
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-21 23:23:29 följande:
    Vellan: Är det piller eller flytande han fått? Brukar det vara svårt att få i han medicinen?
    Ikväll fick han i pillerform, vilket inte alls gick ner. Vi pulvriserade det och blandade med yoghurt, men det var otroligt beskt. Imorgon när apoteket öppnar har vi recept på flytande. Men jag vet inte vad Kåvepenin i flytande form smakar. Han är generellt väldigt svår att få att svälja medicin. Största framgången är med Alvedonen som smakar lite godisaktigt och den får han ner med nöd och näpppe.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-21 23:35:51 följande:
    sådär, gonatt trådvänner!
    Sov så gott
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-21 23:39:02 följande:
    Det är så svårt med mediciner, har en sån som oxå vägrar..Mosade piller i kräm var det som funkade bäst sist, kräm utan mjölk och så lite piller i taget. Men det är svårt.. hoppas han får i sig lite i alla fall så han blir bättre snart. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, om inte pillret smakar skit. Visserligen sa läkaren till oss att inte mosa pillret eftersom den smakar skit och blanda det med nåt, men jag gjorde det ändå Och min son spydde nästan. Så farligt kan det väl inte vara, tänkte jag och smakade lite. Och fy satan vad beskt och äckligt det var! Han skulle bara halva pillret, så den ena halvan som blev mosad gick inte ner. Då tänkte jag att han kunde svälja andra halvan med lite ice tea och se, det gick heller inte.

Nä, vi får helt enkelt vänta tills imorgon så får vi ses om Kåvepenin i flytande form blir lättare att få ner.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-22 00:05:14 följande:
    Haha.. kan täka mig att det inte var någon god smak. Hoppas det går bättre med det flytande då. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jopps.

Nu ska jag Voddla lite till tänkte jag. Vill koppla från verkligheten en stund. Ha det så bra och sov gott
  • Velour

Jag vill ha knäckemacka med sojamjölkchoklad.

• Velour

Min ex-man och hans mamma har gått ut till vår lokaltidning Corren och dragit med den största och falskaste snyfthistorian som går att finna av anledningen att hon har blivit utvisad ur Sverige!!!! För att hon inte har fått uppehållstillstånd.

De har ljugit om att hon väntar sig fängelse i Iran för att hon är politiskt aktiv och att hennes make har bllivit mördad av regimen! LÖÖGN!!!!! Förbannat lögn!!

Inget av detta är sant! Fuck i helvete! Jag hatar henne och nu kommer säkert UD att tycka synd om den jävla blodsugaren så hon får stanna!

• Velour
    Polly S skrev 2010-02-22 13:39:19 följande:
    tipsa UD...
    Gjorde det..men men..de tror väl säkert att jag är en regimvän..

Ni anar inte vilken falsk orm hon är! Vet du vad hon sa till mig för några år sen? "Åh jag ser så fram emot att få bo här. Jag kommer att få pensionsbidrag och så kommer jag att spendera tre månader i Iran, tre månader i Holland och resten av året här i Sverige, varje år". Hon sa också rakt ut till mig att hon såg fram emot att få soc.bidrag här.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-22 13:42:40 följande:
    Flytande Kåvepenin smakar ve och fasa, men pulveriserade tabletter smakar ännu värre . Håller på med sista dagarna av kuren på lilleman och den flytande ska smaka frukt men det gör den knappast  Fast det är lättare att få i honom den om man lockar med mineralvatten efteråt (eller "mammadricka" som han säger ). Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Jo..vår lille får lite ice tea efteråt
Svar på tråden Tråddödare forts....