Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Nä hörrni, nu struntar jag i det här för ikväll. Tänk att jag tänker gå innan Sedek

Ha det så gott. Godnatt!

• Velour
    Sedek skrev 2010-02-21 09:35:07 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-98/m50887738.htmlÄr vi de enda på FL som jagar jämna nummer? Ingen kommenterade, och det är ingen som gjort det i andra trådar när jag gjort liknande saker heller... Hmm...
    Det verkar så. Roligt isåfall om vi är de enda. Då har vi något som är alldeles vårt eget

Och grattis till numret!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-21 09:36:33 följande:
    Oj... nu för tiden är jag vaken nästan jämt verkar det som. Jobbade fre-lör-natt och nu ska jag jobba dag. Vad tycker Sedek och mina organ om det? Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Går det inte att få ett "jämnare" schema? Iallafall ett schema som är mer skonsam?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-21 14:33:14 följande:
    Har inget schema. Jobbar extra och fick erbjudande om ett extra nattpass fredag-lördag och eftersom jag är i desperat behov av pengar så svarade jag ja. Weeeee!!!Men jag trivs på jobbet så det är ingen fara. Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Ok, jag förstår

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-21 17:04:22 följande:
    Scratchy.. din kropp klarar sig nog, bara du nån gång ser till att sova ordentligt.Är så sur, sonens pappa har verkligen missat det här med att vi har bestämt på familjerätten minst två dygn annars är det ingen mening.. vet inte vad han tänker på eller med. Inte är det sonens bästa i alla fall.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Han orkar inte vara med sonen? Kan ni inte få det på papper i tingsrätten. Då blir det svårare för honom att smita undan. Men nackdelen kan då bli att han kanske inte tar så bra hand om sonen när han egentligen inte orkar vara med honom men måste vara det.
  • Velour

Har ni inte sett The Haunting in Connecticut så GÖR det. Verkligen! Den är rätt sick på vissa ställen.

Se den helst i er laptop med hörlurar på öronen. Skrämseleffekten mångdubblas

• Velour
    Roses skrev 2010-02-21 17:29:48 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeej ;)Hoppas ni har haft en trevlig helg. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hejsan!

Allt väl? Hoppas att du fick lite lugn och ro
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-21 18:04:15 följande:
    Hej gumman ;)Jag som skulle gå men kommer ju inte härifrån. Ärligt talat känns det lite elakt av mig och skriva hur jag har haft det när dom flesta verkar vara nere. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men alla har vi våra upp- och nedgångar. Du mådde ju riktigt dåligt ett tag och vissa andra mådde bra, så det går runt det där.

Så, berätta, har du haft det bra?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-21 18:10:58 följande:
    Jo, det är sant men jag är inte den personen som tar åt mig av andras glädje när jag mår piss, vet inte hur dom andra är. Kolla din inbox om 2 minuter. ;) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nej, det är svårt att känna medglädje när någon har nåt positivt att berätta, när man själv mår dåligt. Men det ska väl inte hindra dig att dela med dig ändå?

Fast Ok, jag håller koll på min inbox.
Svar på tråden Tråddödare forts....