Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-21 18:22:55 följande:
    Nu uppfattade du mig fel. Jag menade att när jag mår piss och nån annan mår bra och delar med sig av sitt glädje så känner jag mig inte sämre. Förklarade jag bättre? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jahaaaaa, ok! *doh*
  • Velour

Så, hemkommen från jourcentralen och det visade sig att lillen har streptokocker. Hade läkarna tagit halsprover tidigare så hade han inte behövt må så illa som han gjorde idag. Så nu är det Kåvepeninkur i tio dagar som gäller.

• Velour

Tack för er omtanke. Om man nu kan få honom att ta medicinen så är det ett mirakel

Ser att ni diskuterar lite astrologi Alltid intressant!

• Velour
    Roses skrev 2010-02-21 23:04:48 följande:
    Nä, tror inte det. Om han inte har gjort make over i ansiktet och lyckas få svenska drag. Allt om väduren stämmer in på mig. ;)
    Sen har vi ju de kinesiska djurtecknen. Jag är Fåret Bääääää!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-21 23:08:20 följande:
    Vill också veta vad jag är. Du är 79:a va? Vad är man om man är född 80?
    Jag har ingen aning. Det får du googla på

Sen är det också så att varje djurtecken är indelad i fyra olika element, precis som i västerländsk astrologi (vatten, jord, luft, eld). Så jag är jordget/jordfår
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-21 23:08:32 följande:
    Velan! Jag har varit inne jätteläge, jag lovar!!!! Nu ahr du varit lite upptagen och det är typiskt att jag ska lägga mig nu då... Har ju saknat dig hela helgen!!! (Och er andra!) Hoppas lilleman blir bättre!!! Inte roligt när de är sjuka. Själv har jag precis tagit upp lilleman till toa för han verkade lite orolig. Väl på plats sittandes på muggen sa jag till honom att det är ok att kissa nu och det gjorde han..... Dock hade han kissebånge så han pinka mer både sig, mig och badrummet. Nu är det torkat och klart och jag ska i säng!! Kram på er! Ses imorgon.
    Kissbånge

Vet du, jag har också tänkt på dig. Varje gång jag loggade in här tittade jag för att se om du var "grön" eller ej Tänkte "när ska hon logga in??"

Hoppas ni hade roligt i Sthlm{#lang_emotions_flower}
  • Velour

Godnatt på dig Midka. Vi lär nog ses imorgon. Kram

• Velour
    Polly S skrev 2010-02-21 23:10:50 följande:
    jag blir fortfarande upprörd!
    About what?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-21 23:15:55 följande:
    Men dumma.....är trött. *surar* Jaja, ska kolla en annan gång. Gonatt sa väduren till jordget/jordfår  :pppppp Sov så gott och hoppas lillen kryar på sig snart.
    OK, jag kollar åt dig, men då måste jag ha hela ditt födelsdatum

Ge mig innan du går!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-21 23:20:14 följande:
    Nu ska jag sova, det är ju måndag i morgon Ny vecka nya möjligheter! Godnatt på er!
    Sov sött
Svar på tråden Tråddödare forts....