• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • Baby
    Aiwendil skrev 2010-03-11 07:35:59 följande:
    Tror man kan kolla på nätet där de omvandlat alla recept till det nya systemet Är inte säker dock...
    Jag fick en omvandlare till de vanligaste kokböckerna i mitt material när jag skrev in mig. Det TROR jag att alla ska få.
  • Kaxmaja
    Baby skrev 2010-03-11 08:14:07 följande:
    Jag fick en omvandlare till de vanligaste kokböckerna i mitt material när jag skrev in mig. Det TROR jag att alla ska få.
    Jag är onlinemedlem. Någon som vet vart man hittar de då¨?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Aiwendil
    Ja, det fick jag också... ett litet häfte...
    Isak mars-07 ~ Tim augusti 09
  • Baby
    Kaxmaja skrev 2010-03-11 08:29:14 följande:
    Jag är onlinemedlem. Någon som vet vart man hittar de då¨?
    Nej det vet jag tyvärr inte
  • Baby

-1,3kg idag! Wiiie! Det innebär 6,4kg totalt på 8veckor. Innebär även ny guldstjärna, dom är jag mallig över. Man blir som ett litet barn över dom där stjärnorna =)

• Kaxmaja
    Baby skrev 2010-03-11 12:01:24 följande:
    -1,3kg idag! Wiiie! Det innebär 6,4kg totalt på 8veckor. Innebär även ny guldstjärna, dom är jag mallig över. Man blir som ett litet barn över dom där stjärnorna =)
    Heja heja. Självklart ska du bli mallig över guldstjärnorna. Jag är grymt impad över dem iallafall. Åhhh vad jag längtar till min första stjä'rna. Kommer nog ta ett tag eftersom jag gick ner 4.6kg förra veckan med själv av sjukhusdieten
  • Gulletuss
    Baby skrev 2010-03-11 12:01:24 följande:
    Fy fasen va kul! Jag glädjs med dej.
  • Gulletuss

Nu har jag planerat all mat fram till och med tisdag nästa vecka! *pust* OCH handlat allt! Tror jag, man har ju alltid glömt nåt!

• Kaxmaja
    Gulletuss skrev 2010-03-11 12:50:27 följande:
    Nu har jag planerat all mat fram till och med tisdag nästa vecka! *pust* OCH handlat allt! Tror jag, man har ju alltid glömt nåt!
    Åhh vad duktigt. Jag måste oxå planera. Vi ska till Sverige på söndag och storhandla så då är det bra om jag vet vad jag ska handla
  • MUM CC
    Alla ska få det häftet. Borde ju såklart vara så om man är Onlinemedlem också! Maila eller ring och fråga.
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna