• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • Gulletuss
    Baby skrev 2010-03-11 19:43:16 följande:
    Nej till frukost äter jag "jämt" gröt. Mellis blir lite vad man känner för men middag och lunch blir ju alltid efter schemat.
    Käre frans va ni är rediga! Det är ju kanon!
  • Cinsaga

Hmmmm Baby, vill du inboxa mig också ? Inget ner här i veckan och behöver inspiration !

• stockrosen
    Baby:
    har du lust att dela med dig även till mig?
    Vi är verkligen dåliga på det här med planering.

Idag har vi haft kalas och jag har syndat med cheescake. MUMS. Men eftersom jag åt så himla dåligt tidigare idag så lär det nog gå bra. När det är vi som har kalas och jag lagar middag till alla 15 personer så orkar jag knappt äta. Så här är det varje gång. Det är liksom för mkt. Det är så himla dumt för man lagar gott käk och kan sen inte njuta av det. Men det är ju bra pointsmässigt. Skall väga mig imorgon trots att jag borde ha gjort det idag.
  • Ronjan709

Nu har jag tappat greppet o struntat i att pointa sen i går. Hade jobbig natt på barnakuten  med sonen o började dricka cocacola o äta saker för att få energi o ork och hade ju inga bounuspoäng kvar så struntade i att skriva ngt alls  och sen i dag har jag fortsatt i samma spår... Ätit massor av onyttigt. Ska skärpa mig o börja om i morgon.
    Kom ju aldrig i väg att väga mig förra veckan men ska gör det i morgon med så får vi se vad jag ställt till med

• Kaxmaja
    Liljan75 skrev 2010-03-12 00:43:48 följande:
    Nu har jag tappat greppet o struntat i att pointa sen i går. Hade jobbig natt på barnakuten  med sonen o började dricka cocacola o äta saker för att få energi o ork och hade ju inga bounuspoäng kvar så struntade i att skriva ngt alls  och sen i dag har jag fortsatt i samma spår... Ätit massor av onyttigt. Ska skärpa mig o börja om i morgon. Kom ju aldrig i väg att väga mig förra veckan men ska gör det i morgon med så får vi se vad jag ställt till med
    hej och hopp. Kom igen du klarar av att vända på skutan
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Aiwendil

Ingen som kan svara mig angående calculatorn?
    Varför man inte kan knappa in exempelvis 0,5 på den...
    Verkar så himla dumt ju!
    Jag äter havregrynsgröt på morgonen med mjölk till och detta blir 4,5 p men knappar jag in det så tar den 5 p istället!
    Dåligt.. eftersom den gamla calculatorn inte gjorde så!

Isak mars-07 ~ Tim augusti 09
  • Baby
    Aiwendil skrev 2010-03-12 06:58:06 följande:
    Ingen som kan svara mig angående calculatorn?Varför man inte kan knappa in exempelvis 0,5 på den... Verkar så himla dumt ju! Jag äter havregrynsgröt på morgonen med mjölk till och detta blir 4,5 p men knappar jag in det så tar den 5 p istället! Dåligt.. eftersom den gamla calculatorn inte gjorde så!
    Därför att det inte finns halva points längre. Fanns i det gamla. Tyvärr
  • Baby
    Gulletuss skrev 2010-03-11 20:49:16 följande:
    Käre frans va ni är rediga! Det är ju kanon!
    hihihi ja men det e skönt =)
  • Baby

Cinsaga och Stockrosen, har skickat matschema och inköpslistan till er.

Månadskostnaden blir ca 2000:- för 2 vuxna/månad vid storhandlingen och sen någon hundring per månad för kompletteringarna man gör senare under månaden.

• stockrosen
    Baby:
    TUSEN tack Verkligen snällt!!!! {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}
    Skall kolla på den senare idag.
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna