• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • Kaxmaja
    stockrosen skrev 2010-03-12 20:54:10 följande:
    Tack! man kan ju ändra sig beroende på hur allt går.
    Ja precis. Jag har tung benstomme och ser lättare ut än vad jag är. Så att väga så himla mycke mindre än de skulle vara svårt för mig. Då ser jag alldeles för smal ut. Innan barnen så gick jag ner till 68 med hjälp av vv och då kände jag mig "perfekt" för att vara mig.

Idag är det vägning. Måste bara vänta på att sambon och yngsta sonen ska vakna så jag kommer åt vågen *nervös* Har ju dock bara kört i 4 dagar men ändå
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

*dansar glädjedans*

-1.5kg efter 4 dagars vv:anda.

Vikthistorian är nu -4kg på under 2 veckor.
    Körde sjukhusdieten i 6 dagar och gick ner 4.6kg sen gick jag självklart upp då jag började äta vanligt (de hade jag räknat med) och nu -1.5 igen. Jag är NÖJD med starten

• Gulletuss
    Kaxmaja skrev 2010-03-13 06:57:13 följande:
    *dansar glädjedans*-1.5kg efter 4 dagars vv:anda.Vikthistorian är nu -4kg på under 2 veckor. Körde sjukhusdieten i 6 dagar och gick ner 4.6kg sen gick jag självklart upp då jag började äta vanligt (de hade jag räknat med) och nu -1.5 igen. Jag är NÖJD med starten
    GRATTIS!!! *dansar med dej*
    Gud va roligt! Bra jobbat.

Även jag har vägning idag. Och jag fick min första stjärna idag!!!! {#lang_emotions_dreamer} - 1,3 kg på en vecka! Total viktminskning 3,3 kg! 1,8 kg kvar till första målvikten. Weeehooooo!!!!

Viktväktarna funkar verkligen! *glad*
  • Baby

Wow va duktiga ni är tjejer! Jätterbra jobbat!

• Kaxmaja
    Gulletuss skrev 2010-03-13 07:41:48 följande:
    GRATTIS!!! *dansar med dej* Gud va roligt! Bra jobbat. Även jag har vägning idag. Och jag fick min första stjärna idag!!!!  - 1,3 kg på en vecka! Total viktminskning 3,3 kg! 1,8 kg kvar till första målvikten. Weeehooooo!!!! Viktväktarna funkar verkligen! *glad*
    *dansar*
  • Kaxmaja

Idag ska vi på kalas. Jag har bestämt att jag ska smaka på vad som bjuds men jag ska inte moffla. Bara smaka. Ska ha med mig någon frukt jag kan äta i bilen så jag absolut inte är hungrig.

• Baby

Oooo ni snackar målvikt. Dit har jag lååååångt. Men jag är på väg iaf =) Har inte bestämt min fasta målvikt man jag skulle säga att jag har mellan 20-30 kg kvar. Har redan tagit 6,4kg. Innan graviditeten gick jag ner 18kg med viktväktarna, tog en paus för barnafödande och är nu tillbaka på banan =)

• Baby
    EsmeraldaLinus skrev 2010-03-12 18:53:40 följande:
    Jag kör viktväktarna och är inne på 25-26veckan nu. Funkar ok.
    Då är du en bit på väg då. Får man fråga hur mycket du har gått ner? Hur mycket har du kvar?
  • Gulletuss
    Kaxmaja skrev 2010-03-13 10:37:11 följande:
    Idag ska vi på kalas. Jag har bestämt att jag ska smaka på vad som bjuds men jag ska inte moffla. Bara smaka. Ska ha med mig någon frukt jag kan äta i bilen så jag absolut inte är hungrig.
    Det låter som en bra strategi!
    Baby skrev 2010-03-13 11:00:18 följande:
    Oooo ni snackar målvikt. Dit har jag lååååångt. Men jag är på väg iaf =) Har inte bestämt min fasta målvikt man jag skulle säga att jag har mellan 20-30 kg kvar. Har redan tagit 6,4kg. Innan graviditeten gick jag ner 18kg med viktväktarna, tog en paus för barnafödande och är nu tillbaka på banan =)
    Jag har inte heller bestämt någon fast målvikt. Men min dröm vore att kunna ha stl 46 på kläder. Dit är det en bra bit! Men det går ju framåt. Sakta, men framåt!
  • Kaxmaja
    Gulletuss skrev 2010-03-13 12:07:08 följande:
    Jag har inte heller bestämt någon fast målvikt. Men min dröm vore att kunna ha stl 46 på kläder. Dit är det en bra bit! Men det går ju framåt. Sakta, men framåt!
    Jag lovar att heja på dig och försöka peppa dig så du klarar ditt mål.
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna