• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • uniMog
    Kaxmaja skrev 2010-03-12 18:17:23 följande:
    Hmm jag har 6.5 points kvar idag och alla måltider är intagna. Vad ska jag äta då? Imorgon ska vi på kalas men jag ska verkligen försöka att "ta det lugnt" har inte rört mina bonuspoäng heller med tanke på just kalaset
    avokado.. ååååh avokaado
    I won't turn my life around. Cause I like it upside down
  • Kaxmaja
    Pejgan skrev 2010-03-12 20:12:45 följande:
    avokado.. ååååh avokaado
    Nee jag gillar inte avocado.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • stockrosen
    Kaxmaja skrev 2010-03-12 16:13:51 följande:
    Jag ska ner minst 22kg till
    Får jag fråga hur lång du är och vad din målvikt blir?
  • Kaxmaja
    stockrosen skrev 2010-03-12 20:30:52 följande:
    Får jag fråga hur lång du är och vad din målvikt blir?
    Jag är 169 och har en målvikt på straxt under 68kg
  • Kaxmaja
    Kaxmaja skrev 2010-03-12 20:34:09 följande:
    jag blir nöjd med 68kg men skulle helst vilja till 65kg
  • stockrosen

Tack!
    man kan ju ändra sig beroende på hur allt går.

Kaxmaja skrev 2010-03-12 20:34:09 följande:
  • Gulletuss

Vägning i morgon. Alltid lite nervöst! Fast jag tror att det blir minus, frågan är bara hur mycket!

TREVLIG HELG ALLIHOP! {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_cheers}

• Ronjan709

-0,6 kg på 2 veckor. Är i alla fall glad det inte syntes på vågen att jag fuskat senaste dagarna. Bara köra vidare!

• Ronjan709
    Gulletuss skrev 2010-03-12 09:37:51 följande:
    Men va tråkigt att ni fick vara på akuten! Det är sånt som får en att tappa greppet. Men du får ta nya tag och börja om bara! Nu har jag och barnen bakat vanilj- och hallonmuffins! Jag slänger in receptet här, det är ju fredag och allt! Vanilj och hallonmuffins 12 st ... 4 pp/st 3½ dl vetemjöl 2 dl råsocker 2 tsk vaniljsocker 4 msk marsanpulver 1½ dl mild vanilj lättyoghurt 1½ dl lättmjölk 1 tsk bikarbonat 2 tsk bakpulver ½ tsk salt 1 dl frysta hallon Rör samman alla ingredienser utom hallonen. Klicka lite smet i botten på formarna och lägg sen i några hallon i mitten. Fyll sedan upp med smet så att lite mer än halva formen är fylld. Grädda i ca 20-25 min. i 180 grader i varmluftsugn (200 grader i vanlig ugn) Jag hade våra inne i 20 min, och de verkar vara väldigt välbakta (förmycket?). Vi har inte smakat dem ännu. Det får bli i eftermiddag, när mina föräldrar tittar förbi!
    tack
    Låter jättegott för inte så många points!
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna