• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • tessanpower

Hej! Här är en till som precis har börjat med Viktväktarna. Tycker det svåraste är att hitta bra mellanmål. Ammar till 100% så jag är hungrig nästan hela tiden.

Har vägning idag, undrar så hur det har gått första veckan...

• Trollsländan
    RiNan skrev 2010-01-14 12:58:27 följande:
    Vi går i Västerås! Jag och en tjejkompis till mig. Vi kanske kan planera in nästa möte samtidigt? Var tjejen du träffade igår lite småfräsig med orange färg i håret och lång lugg?
    Kul! Jag kommer inte ihåg vad hon hette... men hade uppsatt lugg och brunt hår har jag för mig. Fyra barn hade hon, ett tvillingpar, alla flickor. Den enda dagen jag kan gå på nästa vecka är onsdag vid 18:30, svårt att gå tidigare. Tycker att atmosfären var trevlig på mötet och att det inte hymlas eller ursäktas om varför man har gått upp i vikt! 
  • Trollsländan
    ebbebulan skrev 2010-01-14 13:17:30 följande:
    Jag går i Sala och hon som är där heter Hanna o jobbar i västerås oxå. Hon är iaf jättetrevlig men det kanske inte är samma tjej?
    Så hette hon  nog då, för hon sa att hon jobbade i Sala med!
  • Trollsländan

Kom och tänka på en sak, väger ni er enbart på vv eller hemma också?

• RiNan
    Trollsländan skrev 2010-01-14 13:22:22 följande:
    Kul! Jag kommer inte ihåg vad hon hette... men hade uppsatt lugg och brunt hår har jag för mig. Fyra barn hade hon, ett tvillingpar, alla flickor. Den enda dagen jag kan gå på nästa vecka är onsdag vid 18:30, svårt att gå tidigare. Tycker att atmosfären var trevlig på mötet och att det inte hymlas eller ursäktas om varför man har gått upp i vikt! 
    Jo men jag kan nog tänka mig att gå då! Ska kolla om min flickvän också kan det. Alltså inte riktig flickvän utan tjejkompis Tror att mannen hinner hem från skolan tills dess så att han kan vara med ungarna. Ingen aning om vad hon hette faktiskt men hon hade brun/rött hår med orange färg i, lång lugg och axellångt hår. Rätt teatralisk av sig när hon står där framme.

Ebbebulan: Stämmer uteendet in på din Hanna? Hon hade blivit tjock på en himla massa mackor i alla fall har jag för mig
  • ebbebulan
    RiNan skrev 2010-01-14 13:38:39 följande:
    Jo men jag kan nog tänka mig att gå då! Ska kolla om min flickvän också kan det. Alltså inte riktig flickvän utan tjejkompis Tror att mannen hinner hem från skolan tills dess så att han kan vara med ungarna. Ingen aning om vad hon hette faktiskt men hon hade brun/rött hår med orange färg i, lång lugg och axellångt hår. Rätt teatralisk av sig när hon står där framme. Ebbebulan: Stämmer uteendet in på din Hanna? Hon hade blivit tjock på en himla massa mackor i alla fall har jag för mig
    ska kolla in henne på måndag o återkomma med rapport
    ♥ min älskade bula, ebbe 080424 ♥ www.fruganjansson.blogspot.com/
  • Villemol

Hej på er!
    Känner mig lite nedstämd och nervös idag...
    Ska väga mig i morgon efter min första vecka och det känns inte som att ngt hänt alls .
    Sist jag var med så gick jag ner två kg första veckan och hade hoppats på det igen...
    Är ju online medlem och väger mig här hemma men har bara en kass gammal IKEAvåg, alltså kan man inte se grammen vilket gör att det känns lite svårt att få ett exakt resultat.
    Låter säkert jättenegativ men är inte alls säker på det här nya systemet...känns som att jag äter alldeles för mycket för att kunna gå ner i vikt{#lang_emotions_undecided}...Och ändå har jag inte rört mina bonuspoints.

Usch, vad negativ jag låter, har varit jättepeppad hela veckan, men idag bara rasade det .

• Majlo

Hej
    Va på inskrivning i måndags...
    Fattar inet att man ska kunna gå ner i vikt man få ju äta massa jag har lite problem att få i mig alla pointsen.

Sen va alla pointsräknarna slut och jag e ju helt beroende av min räknar allt, e det mycket stor skillnad på livsmedlen nu och förut, går det att använda den gamla?

• Winnertaco

Jag har varit på inskrivning idag, tycker att det nya programmet verkar riktigt bra!

Majlo
    Tror inte att man kan använda den gamla, de nya pointsen räknas ju ut på ett annat sätt. Pointsräknarna var slut hos oss med, de var tydligen väldigt poppulära!

Johanna -06 Ludvig -08 winnertaco.blogg.se
Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints