• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • meesa

Min belöning när jag gått ner 5% blir en ansiktsbehandling. Jag upplever att hyn kan bli lite dålig när jag är i början av en viktnedgång, eftersom jag likson "rensar ut" en massa skräp ur kroppen, och då känns en facial precis rätt  Och så blir det säkert en snygg topp också, bara för att jag är så duktig
    Jag går ju inte på mötena, för mig räcker det bra med checklistan och det på nätet. Den hjälper mig att behålla fokus på vart jag är på väg.  

• Barcelona08

Hr gått på Vv i två olika städer i två omgångar (detta är min tredje) och aldrig varit med om nåt "klappa händerna och halleluja"...

Tycker min konuslent är väldigt tråkig och jag tänker inte gå på mötena utan bara gå dit och väga mig och få material.

Ska snart dit... Hua! Har gått ner lite grann tror jag men jag tycker att veckan varit jobbig, varit hungrig som f-n efter jobbet (precis börjat efter mammaledighet) och tycker att det är såååå svårt att gå ut på lunch med kollegorna för man har ju ingen aning om hur många PP man äter då...

Var supersugen och nedstämd i tisdags kväll och ville ha en semla. Såg att de var 12 points och insåg att jag faktiskt kan äta nästan 3/veckan för mina bonuspoints! Alltid nåt! =)

Nu svamlar jag bara... Återkommer med första veckans resultat senare idag! 

• RiNan
    Sandraaaaa skrev 2010-01-14 11:47:23 följande:
    Hej! Jag har också funderar på att gå med i VV. Vad kostar det??
    Det kostar 150kr om man bara vill ha tillgång till dem via internet annars så har de ett erbjudande nu om att första mötet är gratis och sen om man vill köpa ett månadskort får man det för halva priste, alltså 175kr första månaden och sen kostar det 350kr/månad. Då får man tillgång till alla möten och internet. Vill man kan man vara veckomedlem vilket innebär att du kikar in lite nu och då och betalar 120kr/gång.
  • ebbebulan

ska strax gå ner o fixa till en omelett till lunch, smarr. är hemma o vabbar idag o det är så tråkigt. blir så lätt att man småäter dessa dagar eller iaf gjorde. känner faktiskt inget sug o dyker det upp så har jag vv-bars o vv-tablettaskar hemma, det fixar det mesta.

jag har oxå en blogg (inte den som står längst ner) som handlar om min viktresa men den är låst. funderar på att öppna den men jag suger lite till på den. 

♥ min älskade bula, ebbe 080424 ♥ www.fruganjansson.blogspot.com/
  • Trollsländan

Tack alla för uppmuntran! Vägde in mig i går och var på första mötet, väldigt intressant! Tyvärr finns inte vv på min ort så jag åker till Västerås, tjejen som hade lektionen verkar mycket trevlig och tillmötesgående. Jag får äta ganska mycket veckobonus men tänker inte äta allt, vill gå ner lite snabbare i början. Tog medlemsskapet med tillgång till internett, kan inte stå och laga olika mat till mig och familjen. Jag är föräldraledig med två små barn, en är snart 2 och den lille snart 9 mån, maten bör passa alla för tiden räcker inte riktigt till annars!

• RiNan
    Trollsländan skrev 2010-01-14 12:24:08 följande:
    Tack alla för uppmuntran! Vägde in mig i går och var på första mötet, väldigt intressant! Tyvärr finns inte vv på min ort så jag åker till Västerås, tjejen som hade lektionen verkar mycket trevlig och tillmötesgående. Jag får äta ganska mycket veckobonus men tänker inte äta allt, vill gå ner lite snabbare i början. Tog medlemsskapet med tillgång till internett, kan inte stå och laga olika mat till mig och familjen. Jag är föräldraledig med två små barn, en är snart 2 och den lille snart 9 mån, maten bör passa alla för tiden räcker inte riktigt till annars!
    Vi går i Västerås! Jag och en tjejkompis till mig. Vi kanske kan planera in nästa möte samtidigt? Var tjejen du träffade igår lite småfräsig med orange färg i håret och lång lugg?
  • hoppaspåenliten

Hejsan alla WW!

Började om förra veckan och började då med pp. Tycker det är jättebra.
    Gick ner en hel del.
    Hoppas det är ok att jag hoppar in.

• almafa

Hej tjejer!!

Jag hoppar gärna in här om jag får... Har precis läst igenom hela tråden och känner mig superpeppad. Vad duktiga alla är. Det verkar vara många som väger sig idag och imorgon så jag väntar med spänning på era resultat :)

Var och vägde in mig idag och det var ingen rolig historia kan jag säga. 104,2 KILO jag trodde jag skulle DÖÖÖÖ... I somras vägde jag 92 kilo och tyckte redan då att jag var smällfet. Jag är 176 cm lång så min målvikt ligger på 69 kilo, känner mig helt OK under 75 men jag vill gärna se 6:an i 69 :) Ja, ja... vad är väl en bal på slottet ;)

Jag får äta 37pp och 49 veckoextra... Åt just kycklingfile med cous-cous och grillade grönsaker OCH fet cremfraich för 12 pp Jag har aldrig varit så mätt i hela mitt liv, så det ska bli kul att se hur det går på nästa invägning.

//Martina

• ebbebulan
    RiNan skrev 2010-01-14 12:58:27 följande:
    Vi går i Västerås! Jag och en tjejkompis till mig. Vi kanske kan planera in nästa möte samtidigt? Var tjejen du träffade igår lite småfräsig med orange färg i håret och lång lugg?
    Trollsländan skrev 2010-01-14 12:24:08 följande:
    Jag går i Sala och hon som är där heter Hanna o jobbar i västerås oxå. Hon är iaf jättetrevlig men det kanske inte är samma tjej?
    ♥ min älskade bula, ebbe 080424 ♥ www.fruganjansson.blogspot.com/
Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints