• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • Mian80
    almafa skrev 2010-01-14 13:15:38 följande:
    Hej tjejer!!Jag hoppar gärna in här om jag får... Har precis läst igenom hela tråden och känner mig superpeppad. Vad duktiga alla är. Det verkar vara många som väger sig idag och imorgon så jag väntar med spänning på era resultat :)Var och vägde in mig idag och det var ingen rolig historia kan jag säga. 104,2 KILO jag trodde jag skulle DÖÖÖÖ... I somras vägde jag 92 kilo och tyckte redan då att jag var smällfet. Jag är 176 cm lång så min målvikt ligger på 69 kilo, känner mig helt OK under 75 men jag vill gärna se 6:an i 69 :) Ja, ja... vad är väl en bal på slottet ;)Jag får äta 37pp och 49 veckoextra... Åt just kycklingfile med cous-cous och grillade grönsaker OCH fet cremfraich för 12 pp Jag har aldrig varit så mätt i hela mitt liv, så det ska bli kul att se hur det går på nästa invägning. //Martina
    Hej och lycka till!! Du ska se att du snart är närmare ditt mål!
    ebbebulan skrev 2010-01-14 13:25:34 följande:
    så länge sög jag på min blogg om min viktresa... men jag känner nog mer press ifall jag vet att man kan gå in o läsa den.fruganjanssonsresa.blogspot.com/

Ska in och kika på den...
    Kämpa på!!

SJälv har jag o lillen varit i affären och handlat frukt, och en semla.. Fast semlan var till honom. SÅ han har mumsat semla och jag har mumsat sharon frukt och mango. Mums.. Ska vänta tills den dagen då jag VERKLIGEN är sugen på semla, inte äta bara för att det finns o köpa. Då ska jag unna mig en..
    Måste säga att alla verkligen kämpar på bra här! Ibland kommer dagar då man inte riktigt känner att det går som man vill, eller man känner sig misslyckad, då kan man hämta stöd här.

Villemol: Du har kämpat jättebra ju!!! Och även om du inte skulle ha gått ner två kilo så vet du ändå att du kämpar på!! Lycka till!!!

http://enviktigsida.wordpress.com/

• Mian80
    Majlo skrev 2010-01-14 13:59:54 följande:
    HejVa på inskrivning i måndags...Fattar inet att man ska kunna gå ner i vikt man få ju äta massa jag har lite problem att få i mig alla pointsen.Sen va alla pointsräknarna slut och jag e ju helt beroende av min räknar allt, e det mycket stor skillnad på livsmedlen nu och förut, går det att använda den gamla?
    Ne det är nya pp på allt. Men om du är månadsmedlem har du kanske tillgång till e-verktyget? Där kan du kolla propointsantalet i checklistan sålänge.
  • Mian80

Förresten. Är det ok för er som har lämnat ut era bloggadresser här att jag lägger dem som länklista på min blogg???

• RiNan
    Mian80 skrev 2010-01-14 14:09:54 följande:
    Förresten. Är det ok för er som har lämnat ut era bloggadresser här att jag lägger dem som länklista på min blogg???
    För mig är det oki
  • anniki81

Hej hej! Ni som går i västerås och sala, Hanna är konsulent i Enköping där jag går oxå. Verkar vara en jätte gullig tjej

Är det någon som har butiksguiden och kan kolla keldas olika soppor, hur många pp det är? Hittar inte det på nätet och det står inte fiber på paketet så jag kan räkna ut det.
  • hoppaspåenliten
    anniki81 skrev 2010-01-14 14:22:09 följande:
    Hej hej! Ni som går i västerås och sala, Hanna är konsulent i Enköping där jag går oxå. Verkar vara en jätte gullig tjej Är det någon som har butiksguiden och kan kolla keldas olika soppor, hur många pp det är? Hittar inte det på nätet och det står inte fiber på paketet så jag kan räkna ut det.
    Vilken soppa är du intresserad av?
  • anniki81
    hoppaspåenliten skrev 2010-01-14 14:37:56 följande:
    Vilken soppa är du intresserad av?
     Kelda oriental curry
  • ebbebulan
    Mian80 skrev 2010-01-14 14:09:54 följande:
    ok för mig oxå.
    ♥ min älskade bula, ebbe 080424 ♥ www.fruganjansson.blogspot.com/
  • je146505
    anniki81 skrev 2010-01-14 14:58:13 följande:
     Kelda oriental curry
    9 pp för hela förpackningen eller 3,5 pp för en portion (200 g)
Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints