almafa skrev 2010-01-14 13:15:38 följande:
Hej tjejer!!Jag hoppar gärna in här om jag får... Har precis läst igenom hela tråden och känner mig superpeppad. Vad duktiga alla är. Det verkar vara många som väger sig idag och imorgon så jag väntar med spänning på era resultat :)Var och vägde in mig idag och det var ingen rolig historia kan jag säga. 104,2 KILO jag trodde jag skulle DÖÖÖÖ... I somras vägde jag 92 kilo och tyckte redan då att jag var smällfet. Jag är 176 cm lång så min målvikt ligger på 69 kilo, känner mig helt OK under 75 men jag vill gärna se 6:an i 69 :) Ja, ja... vad är väl en bal på slottet ;)Jag får äta 37pp och 49 veckoextra... Åt just kycklingfile med cous-cous och grillade grönsaker OCH fet cremfraich för 12 pp Jag har aldrig varit så mätt i hela mitt liv, så det ska bli kul att se hur det går på nästa invägning. //Martina
Hej och lycka till!! Du ska se att du snart är närmare ditt mål!

ebbebulan skrev 2010-01-14 13:25:34 följande:
så länge sög jag på min blogg om min viktresa... men jag känner nog mer press ifall jag vet att man kan gå in o läsa den.
fruganjanssonsresa.blogspot.com/Ska in och kika på den...
Kämpa på!!
SJälv har jag o lillen varit i affären och handlat frukt, och en semla.. Fast semlan var till honom. SÅ han har mumsat semla och jag har mumsat sharon frukt och mango. Mums.. Ska vänta tills den dagen då jag VERKLIGEN är sugen på semla, inte äta bara för att det finns o köpa. Då ska jag unna mig en..
Måste säga att alla verkligen kämpar på bra här! Ibland kommer dagar då man inte riktigt känner att det går som man vill, eller man känner sig misslyckad, då kan man hämta stöd här.
Villemol: Du har kämpat jättebra ju!!! Och även om du inte skulle ha gått ner två kilo så vet du ändå att du kämpar på!! Lycka till!!!
http://enviktigsida.wordpress.com/