tiptoe skrev 2010-01-15 11:58:08 följande:
Åhhh vet ni!! Jag kan äntligen knäppa mina gamla jeans!!! Sist jag testade så fattades det 10cm för att knäppa dem men ni går det (dock hänger ju magen över sådär snyggt men skitsamma) =-)
Åååh, grattis det är alltid roligt när kläder passar igen.
Angående den där äppeldesserten så kan man smula 2 brago över om man vill ha lite mer "äppelkaka" över det hela, tror att brago är 2 st för 1 eller 2 pp (om någon vill kolla blir jag glad :) Hatar att jag inte har någon butiksguide :( Kommer nästa vecka hoppas jag. Idag är jag hemma med min dotter dom är sjuk, så allt jag skulle göra inkl. handla få vänta tills i eftermiddag, därför fick det bli grovt bröd med makrillfilé i burk och en ask körsbärstomater till lunch. Inte vad jag hade tänkt mig med det gick ner...
Ikväll funderar jag på att göra egen pizza med hjälp av den där färdigrullade degen som man bara slänger på sina "pålägg" på... enkelt och gott, ska bara ta reda på PP först (blir gaaaaaalen utan BG)
några tips på mat att laga i helgen???
Skulle vi inte kunna starta en mat-tråd vid sidan om denna, med tips på våra goda favoritrecept/tips med uträknade PP??? någon mer än jag som vill ha det???