• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • Lilja07

hej på er alla! Idag började jag =)

Har nu 11 pp kvar!! Vad ska jag äta? Vill inte äta choklad lr så. Lika bra att skippa sånt.

ebbebulan skrev 2010-01-04 17:19:31 följande:
    nu ska jag snart iväg på mitt första möte o jag är lite nervös. men jag vet att det här är bästa lösningen för mig. kommer förmodligen vara ännu mer nervös nästa måndag när det ska vägas efter en vecka i vv... 
     hur gick det?

Mian80: vad duktig du är!!!!
  • tiptoe

Hej,
     Hakar gärna på den här tråden. Jag var och skrev in mig på VV idag tyvärr börjar jag slarvigt då det varit fullt schema idag och jag inte alls var beredd på hur mycket man skulle äta så har nog för många poäng kvar att äta idag :/ Men imorgon är det jag som ska äta upp alla mina poäng på bra sätt!

• Lilja07

tiptoe: ny dag imorgon

• Lilja07

Har ni recept på smothies & lätta måltider? Som inte är så mycket pp?

• ebbebulan

Filippa K: det gick bara bra, var ungefär en halvtimme tidig, så man kan nog säga att jag är peppad... känns lite skoj att få köra propoints även om det säkert blir lite krångligt i början... vågen visade ganska precis lika som hemma, bra att veta {#lang_emotions_wink} (då kan man fuskväga sig).

♥ min älskade bula, ebbe 080424 ♥ www.fruganjansson.blogspot.com/
  • Lilja07
    ebbebulan skrev 2010-01-04 21:28:10 följande:
    Filippa K: det gick bara bra, var ungefär en halvtimme tidig, så man kan nog säga att jag är peppad... känns lite skoj att få köra propoints även om det säkert blir lite krångligt i början... vågen visade ganska precis lika som hemma, bra att veta  (då kan man fuskväga sig).  
    Så bra!
    jag är beroende av vågen... måste väga mig varje dag, ska man ju inte, men men...
  • Lilja07
    sockerslav skrev 2010-01-05 15:23:33 följande:
    Här hakar jag på. Skriver in mig på VV på torsdag! Gick ner 13 kg med VV för fem år sedan, så jag VET att det funkar bara man ger sig fan på det!
    13 kg? det är bra!

Jag har 17 pp kvar idag. Ska äta bakad potatis med räkröra sen =) MUMS! Sen har jag 10,5 pp kvar... kanske blir ngt mumsigt, lr en macka ikväll
  • sockerslav

Gillar nog redan PP! Det verkar som ni får äta en massa smaskens ju!

Det bästa med VV denna gången är att de hittat till min lilla förort, slipper alltså åka en mil på en tisdag (som inte passar bra). Denna gången är det på torsdagar, passar mig perfekt! Fy fasen vilken bra start, och jag har inte ens börjat än. Det bådar gott!
    Har en blogg som ni gärna får läsa, startade den igår och har bara skrivit två inlägg, men tänkte ha den lite som en dagbok.
Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints