• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • Lilja07

ja var är bloggen?

• MAGU

Här stannar jag också! Jag är en gammal vv:are sen ett antal ggr tillbaka och har lyckats alla gånger. Nu kanske ni undrar hur man kan kalla det "lyckas" om man nu varit tvungen att gå med ett flertal gånger? Jo, jag har nämligen först gått ner några kilo efter andra barnet, blivit gravid, gått ner, blivit gravid, gått ner, börjat plugga och - taadaa, here I am! Under det gågna året som jag pluggat har jag gått upp 10 kilo!!! Nu ska dom och 9 kilo till väck, helst till sommaren men är nöjd bara dom försvinner någon gång!

Jag har inskrivning på torsdag, men har redan börjat här hemma sen igår. Jag har ju inen aning om hur nya systemet fungerar så tills torsdag kör jag på det gamla! Jag hoppas verkligen att den här tråden kommer ge mig peppning att fortsätta och att jag även kan bidra med att peppa någon av er! Jag kommer också börja blogga lite om min viktnedgång i min vanliga blogg, första inlägget om det kommer förmodligen på torsdag...

• Lilja07

Välkommen =) Läser gärna din blogg!

Är det bara jag som ska ner mer än ynka 10 kg?! Lär väl ta ett år lr så
    Tänk om man kunde gå ner 1 kg i veckan! Hade varit bra....

• MAGU
    Filippa K skrev 2010-01-05 20:13:56 följande:
    Välkommen =) Läser gärna din blogg!Är det bara jag som ska ner mer än ynka 10 kg?! Lär väl ta ett år lr så Tänk om man kunde gå ner 1 kg i veckan! Hade varit bra....
    Filippa K: Förra året skulle jag gå ner en massa graviditetskilon från min sista graviditet (ca 14-15 kg). Jag gick ner 9 kg på 10 veckor, därefter hände det saker som gjorde att jag tappade motivationen samtidigt som jag pluggade, vilket betyder myket stillasittande och småätande = viktuppgång! Äevn de andra gångerna har jag lyckats med bra viktnedgång på kort tid.
  • Lilja07

Hur mycket ca / vecka? Duktig du är!
    Jag önskar jag kunde det....

• MAGU
    Filippa K skrev 2010-01-05 20:27:56 följande:
    Hur mycket ca / vecka? Duktig du är!Jag önskar jag kunde det....
    Allt mellan 0,4-1,7 kg/v. Det är klart att du klarar det!!! Det kommer gå super!
  • JCW71

Du klarar det ! Jag har gått ner 38 kg med Viktväktarna på 15 månader och jag är världens gottegris - om jag klarar det så klarar vem som helst det !

Lycka till !!

• Mian80
    Filippa K skrev 2010-01-05 20:13:56 följande:
    Välkommen =) Läser gärna din blogg!Är det bara jag som ska ner mer än ynka 10 kg?! Lär väl ta ett år lr så Tänk om man kunde gå ner 1 kg i veckan! Hade varit bra....
    Ne jag hade tänkt mig totalt 20 kg.. men vi får se vart jag hamnar, minst 15 iaf.
  • Lilja07

MAGU; tack!!! Behöver peppning

JCW71 skrev 2010-01-05 20:35:38 följande:
    Du klarar det ! Jag har gått ner 38 kg med Viktväktarna på 15 månader och jag är världens gottegris - om jag klarar det så klarar vem som helst det ! Lycka till !!
    WOW!!! Är riktigt imponerad! Jag SKA klara det.

Tjuvvägde mig idag, började ju igår, men vägde mig i lördags, har gått ner 0,7
  • Mian80
    tiptoe skrev 2010-01-05 15:19:34 följande:
    Någon som vet hur många PP en yoggi-Yalla är på?
    6 pp /flaska
Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints