• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • RiNan
    je146505 & Mathe: Tack! Det är som lösviktsgodis, man blandar ihop i en egen påse. Jag har blandat dinkelpuffar, pytte lite tranbärsmix, lite olika frön, qinoapuffar eller hur det nu stavas etc. Undra hur sjutton jag ska klura ut hur många points det blir??? Som sagt, det skiljer ju sig en hel del. Men jag brukar bara ta ca 5tsk i min aktivia och räknar på 1pp. Undra om det är för lite??
  • Lilja07

waaa hur hinner ni skriva så mycket??

ska skumma igenom

**Mamma till Sanna & Felicia **
  • Trollsländan

Vägde mig ikväll efter första veckan, -1,7 kilo!!! Känner mig jättenöjd{#lang_emotions_sunny}

• almafa
    Trollsländan skrev 2010-01-20 23:11:15 följande:
    Vägde mig ikväll efter första veckan, -1,7 kilo!!! Känner mig jättenöjd
    åååh, vad roligt... grattis!!!

Nu ska jag iväg och väga mig också *nervös* Återkommer under förmiddagen
  • Winnertaco

Grattis till alla som fått minus!

Idag ska jag väga mig, men har inte så stora förhoppningar då jag fick mens imorse...

Johanna -06 Ludvig -08
  • MAGU

Grattis till alla minus!{#lang_emotions_flower}

Man hinner inte vara borta ens en halv dag innan det drar iväg här inne. Ikväll är det vägningsdax för mig, jag är säker på minus, men inte hur mycket!

• RiNan
    Trollsländan skrev 2010-01-20 23:11:15 följande:
    Vägde mig ikväll efter första veckan, -1,7 kilo!!! Känner mig jättenöjd
    Skitbra! Grattis!!!
  • RiNan
    sockerslav skrev 2010-01-21 09:57:15 följande:
    Idag har jag invägning...... ska bli spännnade! HUr går det för er andra?
    Det rullar på. Hade ju bara gått ner 0,4kg men jag har ju också ätit en hel del sött. Hållit mig inom mina pp dock. Kände mig väldigt uppblåst den dagen och dagen efteråt fick jag mens. Så vi får se hur det går nästa tisdag när jag inte längre har mens. Bättre hoppas jag! Lycka till med invägningen!
  • almafa

waaaaaah, jag har gått mer 3,3 kilo första veckan... Jag trodde jag skulle svimma!!! Fick min första guldstjärna också *lycklig* Känner mig som ett barn på julafton :)
    Jag vägde 100,9 så mitt nästa mål är att komma under 100 nästa vecka -0,9 borde jag klara när jag har så mycket att ta av ;)

Lycka till alla ni andra som ska väga er idag!!!

RiNan: Om du fick mens dagen efter var det ju inte så konstigt att du kände dig svullen. Jag tycker du ska vara supernöjd med 0,4 och nästa vecka blir det säkert mer (även om 0,4 räcker alldeles utmärkt)

Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints