• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • Winnertaco
    Villemol skrev 2010-01-18 09:23:08 följande:
    Jo, det är ju bara att bita i det sura äpplet som det så vackert heter . Tror att 40pp är realistiskt för en halv sådan...  Har sansat mig lite nu, var inne och fyllde i min checklista och jag hade 24 bonuspoints kvar efter den lilla fadäsen... Nu rör jag inte fler av dom så känns det bättre .
    Du ser, ingen katastrof!
    En pizza typ Hawaii var tydligen 29 pp säger min mamma, så en halv dubbelbottnad är säkert runt 40
    Johanna -06 Ludvig -08 winnertaco.blogg.se
  • Villemol

Tycker att det funkar rätt bra med det här onlinesystemet men saknar de små veckobladen med recept och bra tips i.
    Tycker att man kunde fått dom på mailen när man är onlinemedlem, man får ju inte jättemycket för pengarna man betalar.
    Saknar också tillgången till vvgodiset och barsen .
    Det fanns otroligt goda bananabars när jag var med för några år sedan *mums*, dom skulle jag vilja ha!

• hoppaspåenliten

Tjena tjejer.

Helgen gick i småätandets spår. Är så arg . Varför förstör man för sig själv. Kan någon svara på detta?
    Hoppas alla andra har haft en bra och nyttig helg!

• 1977Maria Therese
    Villemol skrev 2010-01-18 09:42:07 följande:
    Tycker att det funkar rätt bra med det här onlinesystemet men saknar de små veckobladen med recept och bra tips i. Tycker att man kunde fått dom på mailen när man är onlinemedlem, man får ju inte jättemycket för pengarna man betalar. Saknar också tillgången till vvgodiset och barsen . Det fanns otroligt goda bananabars när jag var med för några år sedan *mums*, dom skulle jag vilja ha!
    Jag har brevkursen eftersom inte vv finns här där jag bor. Om man har online får du butiksguiden då?
  • RiNan
    hoppaspåenliten skrev 2010-01-18 12:16:31 följande:
    Tjena tjejer. Helgen gick i småätandets spår. Är så arg . Varför förstör man för sig själv. Kan någon svara på detta? Hoppas alla andra har haft en bra och nyttig helg!
    Det gör inget. Du har inte hållit på så länge och det tar ett tag att få in nya vanor. Så är det bara Du har inte förstört något. Du går säkert ner i vikt ändå och så får du försöka lära dig att inte fortsätta med småätandet. Det är ingen fara sörru

Idag köpte jag lite aktivia för att försöka få iorning på min mage som börjat bråka. Någon som kan kolla i butiksguiden hur många pp det är i en sån? Har blåbär om det gör någon skillnad. Vet att jag frågar massor om detta men jag ska köpa egen guide på onsdag och då kan jag hjälpa till istället!
  • Trollsländan
    RiNan skrev 2010-01-18 12:39:23 följande:
     Idag köpte jag lite aktivia för att försöka få iorning på min mage som börjat bråka. Någon som kan kolla i butiksguiden hur många pp det är i en sån? Har blåbär om det gör någon skillnad. Vet att jag frågar massor om detta men jag ska köpa egen guide på onsdag och då kan jag hjälpa till istället!
    Har kollat upp det på nätet, en förpackning med bär i är 3 pp!
  • RiNan
    Trollsländan skrev 2010-01-18 12:50:24 följande:
    Har kollat upp det på nätet, en förpackning med bär i är 3 pp!
    Tack
  • Trollsländan
    RiNan skrev 2010-01-18 12:52:14 följande:
    Tack
    Så lite så, får något att göra nu när barnen sover middag{#lang_emotions_smile}
  • tiptoe

nu har jag kommit hem från vägningen.. Som jag misstänkte hade jag inte gått ner så mycket den här veckan.. bara 0.2kg, men får vara nöjd ändå för på två veckor har jag ju gått ner 1,7kg och det är inte fy skam även om jag hoppats på mer den här veckan..

• Trollsländan
    tiptoe skrev 2010-01-18 12:55:58 följande:
    nu har jag kommit hem från vägningen.. Som jag misstänkte hade jag inte gått ner så mycket den här veckan.. bara 0.2kg, men får vara nöjd ändå för på två veckor har jag ju gått ner 1,7kg och det är inte fy skam även om jag hoppats på mer den här veckan..
    grattis lite är ju alltid mer än inget och 1,7 kilo på två veckor är mycket!
Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints