• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • Pink

Hej!

Hur många points i 100g stekt nötfärs???

• Lilja07
    Pink skrev 2010-01-18 19:45:45 följande:
    Hej! Hur många points i 100g stekt nötfärs???
    100 g = 4 pp
     står inget o stekt...
    Majlo skrev 2010-01-18 15:43:46 följande:
    Hej nu har jag kört på PP i en vecka och idag ska jag väga mig det ska bli spännande
    hur gick det??
    Villemol skrev 2010-01-18 17:23:45 följande:
    Nu har vi bokat SPA till i Maj . Ska bli så härligt, hoppas på att vara många kilon lättare då...så tråkigt att alltid vara "den tjocka" som skäms för att ta två ggr från buffen... Vad tror ni, är det dumt att hoppas på -10 kg på 4 månader?
    häligt med spa!!! ja det kan funka, nästan iaf! Håll dig till det du får äta bara.

tiptoe: jätte bra ju!
  • ebbebulan

missade första guldstjärnan med 0,1 kg, så himla typiskt... bara att ta nya tag till nästa vecka.

ni som går i västerås, nu har jag kollat in hanna. hon har rött "överhår" med svart under, smalt ansikte o klär sig inte alltid i dom piffigaste kläderna. kommer inte ihåg vem jag pratade med det här om men någon här i tråden känner sig förhoppningsvis träffad.
    ♥ min älskade bula, ebbe 080424 ♥ www.fruganjansson.blogspot.com/
  • Lilja07
    ebbebulan skrev 2010-01-18 21:51:46 följande:
    missade första guldstjärnan med 0,1 kg, så himla typiskt... bara att ta nya tag till nästa vecka. ni som går i västerås, nu har jag kollat in hanna. hon har rött "överhår" med svart under, smalt ansikte o klär sig inte alltid i dom piffigaste kläderna. kommer inte ihåg vem jag pratade med det här om men någon här i tråden känner sig förhoppningsvis träffad.
    åh tråkigt, men du har ju dne nästa gång då Grattis iaf!!!
  • Majlo

Godmorgon
    Jag hade gått ner 1,2 kg så jag e super nöjd

Ha en bra dag alla

• RiNan
    ebbebulan skrev 2010-01-18 21:51:46 följande:
    missade första guldstjärnan med 0,1 kg, så himla typiskt... bara att ta nya tag till nästa vecka. ni som går i västerås, nu har jag kollat in hanna. hon har rött "överhår" med svart under, smalt ansikte o klär sig inte alltid i dom piffigaste kläderna. kommer inte ihåg vem jag pratade med det här om men någon här i tråden känner sig förhoppningsvis träffad.
    Ja det var ju himla typiskt! Hur mycket lyckades du går ner då?

Jag känner mig träffad! Låter som hon för jag tänkte också på det med kläderna. Försökte klura ut hur gammal hon var men det var helt omöjlig för frisyren var ung, huden såg bra ut men kläderna såg ut att sitta på en äldre kropp
  • RiNan
    Majlo skrev 2010-01-19 07:44:25 följande:
    Godmorgon Jag hade gått ner 1,2 kg så jag e super nöjd Ha en bra dag alla
    Bra kämpat!!
  • tiptoe

Ghaaa.. måste bara spy av mig lite.. Även om jag är nöjd med 1,7kg på två veckor är jag irriterad över att det bara var 0,2 sista veckan, för jag kämpade verkligen med att äta upp alla mina point och att vara ute och röra på mig mycket mer än första veckan då jag bara slarvade.. Nu känner jag mig inte alls lika motiverad att ta mig ut och gå min dagliga promenad.. Så färdig spytt

• FlikkanZombie

Kan någon hjälpa mig med hur många p det är i frukosten på Mc? nu finns det olika varianter men jag tänkte ta den som det är minst p i

~Saga Elina & Lowa Maria~
Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints