• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • ebbebulan
    RiNan skrev 2010-01-19 10:02:38 följande:
    Ja det var ju himla typiskt! Hur mycket lyckades du går ner då? Jag känner mig träffad! Låter som hon för jag tänkte också på det med kläderna. Försökte klura ut hur gammal hon var men det var helt omöjlig för frisyren var ung, huden såg bra ut men kläderna såg ut att sitta på en äldre kropp
    -1 kg blev det. 
    ♥ min älskade bula, ebbe 080424 ♥ www.fruganjansson.blogspot.com/
  • Trollsländan
    Majlo skrev 2010-01-19 07:44:25 följande:
    GodmorgonJag hade gått ner 1,2 kg så jag e super nöjdHa en bra dag alla
    Grattis!
  • bomman

Hej!
    Jag har håll på med vv sedan mitten på oktober. Blivit - 9 kg ungefär. Höll uppe under julen då jag åt utan att räkna pro point men gick ändå ner 0.5!

Nu satsar jag på de sista 10 kg som ska bort innan sommaren.

• 1977Maria Therese
    tiptoe skrev 2010-01-19 10:44:46 följande:
    Ghaaa.. måste bara spy av mig lite.. Även om jag är nöjd med 1,7kg på två veckor är jag irriterad över att det bara var 0,2 sista veckan, för jag kämpade verkligen med att äta upp alla mina point och att vara ute och röra på mig mycket mer än första veckan då jag bara slarvade.. Nu känner jag mig inte alls lika motiverad att ta mig ut och gå min dagliga promenad.. Så färdig spytt
    Jag stod stilla nästan 3 veckor och efter det gick jag ner 0,5kg...Jag funderar på att gå över till det förra, om inget händer. Har ju bara gått ner 4,5 kg så mer ska ju bort.
  • sockerslav
    bomman skrev 2010-01-19 12:58:15 följande:
    Hej! Jag har håll på med vv sedan mitten på oktober. Blivit - 9 kg ungefär. Höll uppe under julen då jag åt utan att räkna pro point men gick ändå ner 0.5! Nu satsar jag på de sista 10 kg som ska bort innan sommaren.
    Grattis! Vad kul!!!
  • 1977Maria Therese
    Hej! Jag har håll på med vv sedan mitten på oktober. Blivit - 9 kg ungefär. Höll uppe under julen då jag åt utan att räkna pro point men gick ändå ner 0.5! Nu satsar jag på de sista 10 kg som ska bort innan sommaren.
    GRATTIS! Är det pro-points du har?
  • RiNan
    FlikkanZombie skrev 2010-01-19 12:25:22 följande:
    Kan någon hjälpa mig med hur många p det är i frukosten på Mc? nu finns det olika varianter men jag tänkte ta den som det är minst p i
    Frukosten på Mc? Menar du Mc D? Jag ska ju köpa restaurang guiden snart så då kan jag kika upp det åt dig om ingen annan som är inne nu har en.
  • Lilja07
    Majlo skrev 2010-01-19 07:44:25 följande:
    Godmorgon Jag hade gått ner 1,2 kg så jag e super nöjd Ha en bra dag alla
    Grattis!!!
    GRATTIS!
    1977Maria Therese skrev 2010-01-19 12:58:51 följande:
    Jag stod stilla nästan 3 veckor och efter det gick jag ner 0,5kg...Jag funderar på att gå över till det förra, om inget händer. Har ju bara gått ner 4,5 kg så mer ska ju bort.
    Jag funderar med på det. Ska ge det lite till...
  • Lilja07

Om ni gör risgrynsgröt, vad får ni att PP är på då?

• Cinsaga

Nya tag om en vecka, nu åker jag på semester ( Kanarieöarna ) och skiiiter ( nästan ... ) i allt pp räknande ... Nya tag sen alltså !
    Hörs sen och lycka till under veckan alla duktiga !!!

Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints