• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • MAGU

Vägde mig igår hos vv, -0,8kg visade vågen! Jag är absolut nöjd! I morse vägde jag mig här hemma och sen den 4 januari har jag gått ner 2,3 kg, men jag räknar ju från den 7 januari då jag vägde in mig hos vv och dessutom går vi då efter kvällsvikt och inte morgonvikt sommjag gjort hemma.

• Trollsländan
    1977Maria Therese skrev 2010-01-21 20:14:20 följande:
    Smyg-vägde mig i morse och jag hade gått upp 400 g blä vad jag blev besviken har ju gjort allt man ska fast det har gått trögt :(Har känt någon dag att det är så jobbigt att äta rätt och bra.Så idag slant jag iväg riktigt och bara ätit skit, 2 semlor, glass saft stora bullar och smågodis och mår illa....Vad gör man för att bli motiverad igen?  BLIR GALEN
    Kanske täcker dina bonus pp det du åt?! Om man är godissugen finns vv godis att köpa i vanlig affär, det kan man äta en del av utan att det blir så mycket poäng! Strunta i att väga dig mer hemma det kanske du bara mår ännu sämre av. Har inte så mycket mer råd men jag hoppas att motivationen återkommer
    Styrkekramar
  • MAGU

Jag blev plötsligt bara sååå godissugen! Eller egentlöigen inte just på godis utan mer på typ den kakan med hallon som visas här brevid på sajten! Är det någon som har något pointssnålt men gott recept?

• 1977Maria Therese
    Trollsländan skrev 2010-01-22 13:09:19 följande:
    Kanske täcker dina bonus pp det du åt?! Om man är godissugen finns vv godis att köpa i vanlig affär, det kan man äta en del av utan att det blir så mycket poäng! Strunta i att väga dig mer hemma det kanske du bara mår ännu sämre av. Har inte så mycket mer råd men jag hoppas att motivationen återkommer Styrkekramar
    Jo så sant!  Jag har tänkt över vad jag ska ha hemma som jag kan små äta av, det har jag som last att just äta på nått hela tiden, allt utom frukt...

Så jag har köpt skinka och keso lätt yoggy plus lite annat. Äter mindre lunch och middag så jag kan småäta mera. Hum det borde man kunna bara man håller sig till sina pp?..
  • Barcelona08

Ingen som kan lägga upp lite nya grejer i recepttråden inför helgen?

• litensesam

Hej! Här är en till som vill ner i vikt. Helammar och får äta 43 pp om dagen. Det känns väldigt mycket! Fler som helammar, äter alla sina pp och gått ner i vikt? Själv har jag precis skrivit in mej...

• Lilja07
    Fjorren skrev 2010-01-21 21:26:20 följande:
    En fråga, vet inte ifall nån redan ställt den här tidigare i tråden:  - VV chokladkakan med hallon som syns på bilden till vänster här på Familjeliv (den ser ju bara fööör god ut!!)... - är det nån som har recept på den? Eller kanske det receptet kan finnas i recepttråden som jag sett ni skapat?
    den vill jag haaaaa
  • Toker

Hur går det för er? Här är det still going strong . Begäret sätter in då och då men jag ska tamej sjutton stå emot den här gången! Det SKA gå!

Vad gör ni med era bonuspoäng? Lägger ni till dem varje dag eller äter ni upp alla på tex lördagen eller ? Och måste man äta upp bonuspoängen? Vad är de bra för egentligen? Hittills har jag gjort av med 15 av mina bonuspoäng. Det råkade bli lite fel första dagen så det var ju bra att det fanns dessa bonusar...

Tyckte det var bra förut när man kunde spara poäng osv...

• Karin 81

Blev -0,6 kg första veckan, känns helt ok. Hade gärna kunnat få vara lite mer, men det är ju i alla fall åt rätt håll! 

• Lilja07
    Karin 81 skrev 2010-01-23 07:51:37 följande:
    Blev -0,6 kg första veckan, känns helt ok. Hade gärna kunnat få vara lite mer, men det är ju i alla fall åt rätt håll! 
    det är ju bra! För mig går det inte heller fort, men nedåt...
    Toker skrev 2010-01-22 22:33:48 följande:
    Hur går det för er? Här är det still going strong . Begäret sätter in då och då men jag ska tamej sjutton stå emot den här gången! Det SKA gå! Vad gör ni med era bonuspoäng? Lägger ni till dem varje dag eller äter ni upp alla på tex lördagen eller ? Och måste man äta upp bonuspoängen? Vad är de bra för egentligen? Hittills har jag gjort av med 15 av mina bonuspoäng. Det råkade bli lite fel första dagen så det var ju bra att det fanns dessa bonusar... Tyckte det var bra förut när man kunde spara poäng osv...
    man måste inte äta upp sin bonus. Helst ska man väl hålla sig till sina pp-
    Men bra att dom finns
Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints