• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • RiNan
    almafa skrev 2010-01-21 10:31:28 följande:
    waaaaaah, jag har gått mer 3,3 kilo första veckan... Jag trodde jag skulle svimma!!! Fick min första guldstjärna också *lycklig* Känner mig som ett barn på julafton :) Jag vägde 100,9 så mitt nästa mål är att komma under 100 nästa vecka -0,9 borde jag klara när jag har så mycket att ta av ;) Lycka till alla ni andra som ska väga er idag!!! RiNan: Om du fick mens dagen efter var det ju inte så konstigt att du kände dig svullen. Jag tycker du ska vara supernöjd med 0,4 och nästa vecka blir det säkert mer (även om 0,4 räcker alldeles utmärkt)
    Va???? Oj!! Grattis!!!! Har nog inte ens hört om någon som gått ner så mycket på en vecka? Vad är din hemlighet Skitkul!
  • 1977Maria Therese
    almafa skrev 2010-01-21 10:31:28 följande:
    waaaaaah, jag har gått mer 3,3 kilo första veckan... Jag trodde jag skulle svimma!!! Fick min första guldstjärna också *lycklig* Känner mig som ett barn på julafton :) Jag vägde 100,9 så mitt nästa mål är att komma under 100 nästa vecka -0,9 borde jag klara när jag har så mycket att ta av ;) Lycka till alla ni andra som ska väga er idag!!! RiNan: Om du fick mens dagen efter var det ju inte så konstigt att du kände dig svullen. Jag tycker du ska vara supernöjd med 0,4 och nästa vecka blir det säkert mer (även om 0,4 räcker alldeles utmärkt)
    WOOWO Vad roligt :) Det är ju jätte mycket!
  • Mathe

Grattis till alla minus! Vad duktiga ni är! Inväntar att en broccolipaj (vv-recept) i ugnen ska bli färdig, luktar så himla gott och jag är så hungrig att jag skulle kunna äta vad som helst :-/ Så sitter här och slösurfar för att inte råka småäta något dumt

• Toker

Hello igen Vad skulle ni stoppa i er så här på kvällen om ni hade tre PP kvar vilket jag har... funderar på ett kokt ägg... men... äähh... nåt förslag ?

• Winnertaco
    Toker skrev 2010-01-21 19:49:53 följande:
    Hello igen Vad skulle ni stoppa i er så här på kvällen om ni hade tre PP kvar vilket jag har... funderar på ett kokt ägg... men... äähh... nåt förslag ?
    3 pp... hmm... Jag hade nog tagit keso och frukt. Kanske lite hackade nötter om det belv för mycket keso, har inte riktigt koll på hur många pp keso innehåller.
    Johanna -06 Ludvig -08
  • happy 78

Hej! Hoppar in här o börjar med att beklaga mig lite..
    va precis på invägning o hade bara gått ner 0,7 fast jag inte använt mig av veckobonusen o jag har inte ätit alla mina dagliga poäng(jag har ätit minst 29 som man ska)så jag är besviken .dessuotm har jag tränat två pass på sats o promenerat lite..
    nån mer som bara " gått ner så här första veckan men att det rasat fortare sen?
    tappar motivaionen lite..men det blir nog bättre imorgon

• Winnertaco
    happy 78 skrev 2010-01-21 20:09:36 följande:
    Hej! Hoppar in här o börjar med att beklaga mig lite.. va precis på invägning o hade bara gått ner 0,7 fast jag inte använt mig av veckobonusen o jag har inte ätit alla mina dagliga poäng(jag har ätit minst 29 som man ska)så jag är besviken .dessuotm har jag tränat två pass på sats o promenerat lite.. nån mer som bara " gått ner så här första veckan men att det rasat fortare sen? tappar motivaionen lite..men det blir nog bättre imorgon
    Det är inte mens eller äl på g?
    Johanna -06 Ludvig -08
  • Winnertaco

Jag kan, om jag har otur, öka 2-3 kg på ett par dagar alldeles innan mensen {#lang_emotions_surprised}

Johanna -06 Ludvig -08
  • 1977Maria Therese

Smyg-vägde mig i morse och jag hade gått upp 400 g blä vad jag blev besviken har ju gjort allt man ska fast det har gått trögt :(

Har känt någon dag att det är så jobbigt att äta rätt och bra.

Så idag slant jag iväg riktigt och bara ätit skit, 2 semlor, glass saft stora bullar och smågodis och mår illa....Vad gör man för att bli motiverad igen?  BLIR GALEN

Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints