• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • FlikkanZombie

Va trevligt det var att träffa dig idag Trollsländan

Vägning idag, vågen visade -1 kg jag fattade ingenting, men glad är jag {#lang_emotions_flower}

~Saga Elina & Lowa Maria~
  • Lilja07
    RiNan skrev 2010-01-26 22:47:24 följande:
    Då var andra vägningen avklarad, resultat - 1,8kg     Förra veckan var det bara 0,4kg så det känns bra. De har ju en garanti om 3kg på 4 veckor och än så länge ser det ljust ut. Vad gäller er som är missnöjda med er viktnedgång föregående vecka så sa vår konsult att det verkligen ÄR viktigt att väga sig eftersom man annars tappar motivationen om man inte gått ner något eller bara något hekto. Mäter man sig när man kommit hem och ser att man tappat centimeter och framförallt om det är på något missnöjt ställe så får man ju upp glädjen och motivationen igen. Jag ska mäta mig imorgon bitti!
    jätte bra resultat ju

FlikkanZombie skrev 2010-01-26 23:04:28 följande:
    Va trevligt det var att träffa dig idag Trollsländan Vägning idag, vågen visade -1 kg jag fattade ingenting, men glad är jag
    Grattis!!
    anniki81 skrev 2010-01-26 14:44:31 följande:
    vägde mig idag, gått ner ytterligare 0,7 kg, toppen nöjd
    grattis!
    **Mamma till Sanna & Felicia **
  • Trollsländan
    FlikkanZombie skrev 2010-01-26 23:04:28 följande:
    Va trevligt det var att träffa dig idag Trollsländan Vägning idag, vågen visade -1 kg jag fattade ingenting, men glad är jag
    Kul att träffa er också! Roligt att inte gå själv varje gång! Ingen av mina vänner är med i vv och jag smyger inte med det men det är inte något jag har ringt och berättat för alla heller.

Gick ner 0.6 kilo och var inte nöjd alls i början... sen sa min man att det är ju faktiskt ett stort paket bregott som är borta! Nu är jag nöjd och det ska man ju faktiskt vara!
  • Majlo
    Trollsländan skrev 2010-01-27 08:51:09 följande:
    Kul att träffa er också! Roligt att inte gå själv varje gång! Ingen av mina vänner är med i vv och jag smyger inte med det men det är inte något jag har ringt och berättat för alla heller. Gick ner 0.6 kilo och var inte nöjd alls i början... sen sa min man att det är ju faktiskt ett stort paket bregott som är borta! Nu är jag nöjd och det ska man ju faktiskt vara!
    Absolut ska du vara nöjd med det allt som e minus e ju bra!!!
  • Aiwendil

Är det någon av er som har en sån kalkulator?
    Visst går det väl att räkna ut hur många ProPoints man får äta med hjälp av den?

De här extra propointsen.. kan man räkna ut de också med kalkulatorn eller hur får man reda på om antalet ändras..
    Jag kommer nämligen inte kunna gå på varje möte men vill gärna ha en kalkulator hemma!

Tacksam för svar...

Minus 10,3 kg
  • Fjorren
    Aiwendil skrev 2010-01-27 16:30:30 följande:
    Är det någon av er som har en sån kalkulator?Visst går det väl att räkna ut hur många ProPoints man får äta med hjälp av den?De här extra propointsen.. kan man räkna ut de också med kalkulatorn eller hur får man reda på om antalet ändras..Jag kommer nämligen inte kunna gå på varje möte men vill gärna ha en kalkulator hemma! Tacksam för svar...
    Jag har en antik variant på kalkulator, från tiden då det var Points man räknade istället för ProPoints.
    Jag skulle vilja veta om nån vet ifall man fortfarande kan använda sig av den eller ifall de Pointsen den räknar ut, inte längre överensstämmer med dagens ProPoints?
    Nån som vet?
    (¯`°?.¸ ♥ Jasmine 070707. Sabina 090804 ♥ ¸.?°´¯) www.oqvist-fabbri.se - Uppdaterad 20 september
  • ebbebulan
    Fjorren skrev 2010-01-27 21:03:53 följande:
    Jag har en antik variant på kalkulator, från tiden då det var Points man räknade istället för ProPoints. Jag skulle vilja veta om nån vet ifall man fortfarande kan använda sig av den eller ifall de Pointsen den räknar ut, inte längre överensstämmer med dagens ProPoints? Nån som vet?
    funkar inte att använda den gamla o räkan ut propoints, tyvärr.
    ♥ min älskade bula, ebbe 080424 ♥ www.fruganjansson.blogspot.com/
  • Fjorren
    ebbebulan skrev 2010-01-27 21:12:50 följande:
    funkar inte att använda den gamla o räkan ut propoints, tyvärr.
    Vad jag misstänkte suck, värt ett försök iallafall Tack för svaret
    (¯`°?.¸ ♥ Jasmine 070707. Sabina 090804 ♥ ¸.?°´¯) www.oqvist-fabbri.se - Uppdaterad 20 september
Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints