• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • Lilja07
    Villemol skrev 2010-01-28 10:38:27 följande:
    Har inte vägning förrän i morgon men smygvägde mig idag... Verkar inte ha gått ner många gram men måste säga att Depeche Mode var värda varenda gram som klamrar sig fast på min kropp . Jäklar vad bra dom är!  Och Dave är fortfarande lika het som för 20 år sedan ..
    ha ha , ja men då så du kan ju vara nöjd ändå, så nya tag
    **Mamma till Sanna & Felicia **
  • Villemol
    Filippa K skrev 2010-01-28 10:41:23 följande:
    ha ha , ja men då så du kan ju vara nöjd ändå, så nya tag
    Japp, ny vecka -nya tag!
  • Villemol
    sockerslav skrev 2010-01-28 10:02:29 följande:
    Var dock på träning igår med en Gestapoinstruktör som inte hade ett uns underhudsfett och höll på där framme som en Duracellkanin. Blev nästan svettig av att bara titta på henne.....
    Jag blir svettig bara av att läsa om henne .
  • Trollsländan

Måste bara rekommendera lakritsgodiset som viktväktarna säljer i vanliga affärer. Tio bitar är 0.5 pp, de räcker länge och är supergoda!!! Räddar mig från att vilja ta en kaka eller två.

• Cinsaga

Tillbaka från en vecka på Kanarieöarna och solen. Ni vet ... drink på balkongen, öl till lunchen, glass i solen, goda middagar och vin till maten ... Inte VV och pro points preecis ... Men, men - jag har ätit och unnat mig vin och så men också "hållt igen" och så har jag faktiskt tränat en hel del (promenader, vattengympa, afrodans och step up - jag som aldrig tränar i vanliga fall ... men kul var det  ). Ställde mig med viss vånda på vågen imorse och vågade knappt titta - men ett ynka -0,1 blev det iallafall. Hi,hi - här går det sakta men säkert .

• RiNan

Tillhör inte de det gamla systemet med point? De har funnits rätt länge och jag har för mig att det bara står ett p på dem såvida de inte hunnit ändra. Stod så sist jag tittade i alla fall. Om de är enligt det gamla systemet så ger det ju mer men det kan du ju enkelt kolla upp på hemsidan, med räknaren

• RiNan
    Cinsaga: Härligt! Nomarlt visar ju vågen plus efter en sån vecka Fast nu har du ju fått in en hel del träning också. Vill också utomlands. Speciellt efter dagens snökaos här i Västerås.
  • Trollsländan
    RiNan skrev 2010-01-28 15:25:40 följande:
    Tillhör inte de det gamla systemet med point? De har funnits rätt länge och jag har för mig att det bara står ett p på dem såvida de inte hunnit ändra. Stod så sist jag tittade i alla fall. Om de är enligt det gamla systemet så ger det ju mer men det kan du ju enkelt kolla upp på hemsidan, med räknaren
    Nej det står pp på dem!
  • MAGU

Jag är nyss hemokommen från vägning, jag hade gått ner 0,6 kg. Jag är inte alls nöjd faktiskt! Visst är 0,6 jättebra, men jag har verkligen varit superhård mot mig själv och inte fuskat en endaste gång. Jag har haft alla min bonus-pp kvar och tyclker att jag i alla fall borde gått ner 1 kg. På tre veckor har jag gått ner 1,8 kg och garantin ligger ju på minst 3 kg på 4 veckor, alltså måste jag ha gått ner 1,2 kg till nästa veck vilket jag inte alls tror på när det gått i den här takten.

Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints