• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • MAGU
    ebbebulan skrev 2010-01-27 20:52:08 följande:
    nån här i tråden som har tips på en bra hushållsvåg? har en men den är inget bra, vill ha en ny.
    På biltema har dom en billig och bra digital våg, 99:- tror jag att det var!
  • Aiwendil
    ebbebulan skrev 2010-01-27 21:12:50 följande:
    funkar inte att använda den gamla o räkan ut propoints, tyvärr.
    Men funkar det att räkna ut med den nya då?
    Sina propoints samt veckobonusen?
    Minus 10,3 kg
  • ebbebulan
    Aiwendil skrev 2010-01-28 07:39:40 följande:
    Men funkar det att räkna ut med den nya då? Sina propoints samt veckobonusen?
    det borde det göra. jag har köpt en men dom var restade så jag hoppas jag får min snart.
    ♥ min älskade bula, ebbe 080424 ♥ www.fruganjansson.blogspot.com/
  • Aiwendil
    ebbebulan skrev 2010-01-28 08:44:58 följande:
    det borde det göra. jag har köpt en men dom var restade så jag hoppas jag får min snart.
    Ja, jag tycker ju att den borde visa det..
    Jag kommer verkligen inte kunna gå varje vecka så jag måste ju kunna få reda på genom kalkulatorn om jag ska ha mindre propoints i veckobonus...
    Det ska väl inte vara så att man måste gå dit varje vecka för att få veta det?
    Minus 10,3 kg
  • Majlo

Hej

Jag har tänkt att göra en köttgryta, om jag vill ha lite vin i den hur räknar jag det? Alltså räknas det samma fast det har kokat lixom??
  • ebbebulan
    Aiwendil skrev 2010-01-28 08:48:37 följande:
    Ja, jag tycker ju att den borde visa det.. Jag kommer verkligen inte kunna gå varje vecka så jag måste ju kunna få reda på genom kalkulatorn om jag ska ha mindre propoints i veckobonus... Det ska väl inte vara så att man måste gå dit varje vecka för att få veta det?
    det borde det ju inte vara. har du tillgång till vv på internet? där syns ju oxå hur mycket man får äta? har för mig att det man får äta ändras för var 6:e kg man går ner. men jag kan ju ha hört fel. 
    ♥ min älskade bula, ebbe 080424 ♥ www.fruganjansson.blogspot.com/
  • sockerslav

Idag är det dags att få sin dom igen. Vette tusan hur det har gått denna veckan! Hade ju ett litet bakslag i helgen med vin och tårta (ja inte samtidigt, men på samma dag)

I helgen har vi inga inplanerade middagsbjudningar, vilket är skönt, det är såna som sabbar för mig!
    Var dock på träning igår med en Gestapoinstruktör som inte hade ett uns underhudsfett och höll på där framme som en Duracellkanin. Blev nästan svettig av att bara titta på henne.....
  • Aiwendil
    ebbebulan skrev 2010-01-28 09:28:36 följande:
    det borde det ju inte vara. har du tillgång till vv på internet? där syns ju oxå hur mycket man får äta? har för mig att det man får äta ändras för var 6:e kg man går ner. men jag kan ju ha hört fel. 
    Jag är inte medlem på nätet om det var det du menade... kan man se ändå tror du?
    Minus 10,3 kg
  • Villemol

Har inte vägning förrän i morgon men smygvägde mig idag... Verkar inte ha gått ner många gram men måste säga att Depeche Mode var värda varenda gram som klamrar sig fast på min kropp .
    Jäklar vad bra dom är!{#lang_emotions_heart} 
    Och Dave är fortfarande lika het som för 20 år sedan {#lang_emotions_embarassed}..

Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints