zazzza skrev 2010-02-04 12:25:21 följande:
alltså, snälla hjälp mig attkomma igång!!! har kört vv tre ggr lyckas varje gång;)men nu står jag här igen med alla kilon tebax:(har 26 mil till möte turoretur, kan inte de nya systemet! men VILL ju i mina gamla jeans:(är de för svårt att ta en "KURS" på nätet, ellermåste man på möte, funkar det bra med de nya? inte jobbigt att äta så mycket? om de nu är det?
Jag kunde inte heller nya systemet, men kunde gamla, och då var det inget svårt att komma in i nya systemet. Jag kör just nu endast online och det fungerar utmärkt för mig, men, det beror helt på vilken motivation man har, när jag börjar känna att det tryter lite och jag behöver extra stöttning och press på mig kommer jag gå på möten igen. All information får du på hemsidan, samt att det är bra att ta stöd i olika forum, kika på bloggar m.m.
Jag tycker absolut inte att det är så att man äter mer nu, mitt problem som jag har (innan) är att jag oftast äter för stora matportioner, och med kontroll av matintaget begränsar jag mina portioner, lagar samma mat till hela familjen 4 port, tar en portion och en hel del sallad, blir ordentligt mätt. Äter mycket fröer, nötter m.m.
Sen har man ju även bonusp varje vecka som man kan utnyttja, vilket gör att man faktiskt kan unna sig något extra om man vill utan att känna att man syndar eller misslyckas. Jag har min unnardag på lördagar.
Tycker du ska köra igång!!!!! Häng med här! Lycka till!
http://enviktigsida.wordpress.com/Winnertaco skrev 2010-02-04 12:04:55 följande:
Dagens vägning: -1.3 kg Då har jag ändå ätit pizza en gång, ost-och skinkpaj en gång och chips två gånger (Inom mina pp) För mig funkar det i alla fall med nya programmet, och jag äter min veckobonus nästan varje vecka!
GRATTIS till minus!!! Skönt att se att man kan äta utav veckobonusen utan att det påverkar massor på viktnedgången