Bajsa på sig!
Är du rädd för det eller har du gjort det, dela med er av erfarenheterna!
Själv tror jag jag skiter i vilket för bm mfl has seen it all, men allting är ju alltid relativt, visst!
Så, tell us your quete little story!
Är du rädd för det eller har du gjort det, dela med er av erfarenheterna!
Själv tror jag jag skiter i vilket för bm mfl has seen it all, men allting är ju alltid relativt, visst!
Så, tell us your quete little story!
Man är visst inte ensam om att oroa sig för att bajsa på sig under förlossningen:) Antagligen har man så ont att man inte bryr sig vad som händer hoppas jag. Sambon tycker jag är så himla larvig som nojjar mig över en så larvig sak.
Ja man får väl se vad som händer känner mig inte eller så sugen på att ta lavemang.
Min syster var jätterädd för att hon skulle bajsa på sig under förlossningen, men när hon väl låg där struntade hon fullständigt i det!
För mig var det tvärtom, jag oroade mig inte ett dugg för det under graviditeten, för jag tänkte att bm har sett allt! Men sen när krystvärkarna skulle sätta igång och jag fick den där bajsnödighetskänslan... Jag stod på knäna i sängen och bm stod alldels bakom rumpan (upplevde jag det som i alla fall), och jag kände bara att "gud så pinsamt det skulle vara att prutta bm rakt i ansiktet!". Den skammen kom som en total överraskning, för jag hade knappt ens tänkt tanken innan.
Det kom inget bajs, och inga pruttar heller, trots att jag nog aldrig känt mig så bajsnödig förut!
Sambon är dte minsta bekymmret för min del, men vi är nog lite väl öppna med sådant i vårt hem..
Sambon här bryr sig inte. Han förstår inte riktigt varför jag nojjar mig så mycket. Jag sa precis till honom att det kommer vara det första som jag frågar efter när jag kommer in till sjukhuset. Har en känsla av att jag kommer skrika "LAXERING, GE MIG LAVEMANG!!!" mitt under värkarna.
Jag bajsade inte på mig något....
Första vaginala förlossningen konstaterade jag för mig själv, någonstans i lustgasdimman och töcknet orsakat av nästan konstanta värkar, att "Det luktar som om jag bajsade på mig.. Aja, JAG är inte i skick att torka..." och sedan tänkte jag inte mer på det.