Bajsa på sig!
Är du rädd för det eller har du gjort det, dela med er av erfarenheterna!
Själv tror jag jag skiter i vilket för bm mfl has seen it all, men allting är ju alltid relativt, visst!
Så, tell us your quete little story!
Är du rädd för det eller har du gjort det, dela med er av erfarenheterna!
Själv tror jag jag skiter i vilket för bm mfl has seen it all, men allting är ju alltid relativt, visst!
Så, tell us your quete little story!
Jag bajja oxå.. en hård klump som aldrig ville komma ut å när den väl var ute så stank det skit i hela rummet! Jag skämdes enormt när bm torka min bak...
Vet inte hur jag ska göra denna gång med lavemang.. är ju rädd att det ska spruta ut överallt då istället!
Usch, efter att ha läst det här ska jag absolut ta lavemang innan.
Inte så mycket för andras skull, men för min egen. Tror ioförsig att det blir som många här säger, att man inte bryr sig så mycket just då, men jag kommer ju skämas ihjäl när allt är klart.
Jag var rädd för det innnan. Dock inte tillräckligt för att formulera det på ett eller annat sätt till BM eller annan personal på förlossningen förräns jag höll på att krysta... "kommer det bajs nu ? Känns som bajs nu altså?!" :) BM försäkrade mig om att det inte var något... men hon kan ha sagt "inte är något att oroa sig för" för jag brydde mig verkligen inte så värst mycket just efter att ha kastat ur mig frågan *heheh*
Som ngn sa så ska det stärka immunförsvaret för bebben så någon nyttja kan man se av det efteråt ;)
Denna gången kommer jag inte bry mig minsta lilla.... vet hur mycket geggemoja och äckel det kommer att vara ändå. Vad är lite bajs jämfört med det...
Jag vet att jag bajjade mycket, såg hur bm tog bort det, men det är ju helt normalt och bm är van att torka bajs så jag kände inte alls att det var pinsamt på något sätt.
Jag tror inte jag gjorde det Hade varit lös i magen i flera dagar innan och jag märkte aldrig av vare sig lukt lr torkande i baken under fl
jag fick lavemang direkt när jag kom in. Märkte inte av något på förlossningen. Så om det kom något var de väldigt smidiga för verken jag eller maken såg ngt av det
bokstavligen talat så tar man ju i så man skiter ner sig,,, så är det och fullt naturligt ju så varför oroa sig... ingen har dött av lite SKIT i hörnen,,, hi hi än så länge
Jag säger bara: lavemang!!!
Så slipper man tänka på det under förlossningen och efteråt.
Det som gladde mig mest var nästan dagarna efter då tarmen ju var tömd och man inte behövde bajsa stora korvar när man var så vansinnigt öm där nere. hehe utan det fyllde på sig lite lagom efterhand,