Bajsa på sig!
Är du rädd för det eller har du gjort det, dela med er av erfarenheterna!
Själv tror jag jag skiter i vilket för bm mfl has seen it all, men allting är ju alltid relativt, visst!
Så, tell us your quete little story!
Är du rädd för det eller har du gjort det, dela med er av erfarenheterna!
Själv tror jag jag skiter i vilket för bm mfl has seen it all, men allting är ju alltid relativt, visst!
Så, tell us your quete little story!
Nej, egentligen så har jag faktiskt aldrig oroat mej för det. Man är så uppe i det och det är så mycket annat, så det är nog det sista man tänker på. Men vid min senaste förlossning blev jag i alla fall erbjuden lavemang innan, så då tog jag det och det var fan i mej det värsta jag varit med om! Nästan värre än att föda barn, så då bajsar jag mycket hellre på mej. Vill varna alla för lavemang. Det är HEMSKT!!! Riktigt hemskt. Tycker i alla fall jag. Det räcker med värkarna tycker jag.
Det var min stora rädsla också faktiskt och självklart så blev det så att jag la av en rackabajsare mitt i allt. I lustgasdimman så låg jag och beklagade mig över detta men mina barnmorskor sa bara att det är jättevanligt och att det är bra för då krystar jag ordentligt. Jag frågade min man om han fortfarande älskar mig trots detta och självklart gör han det. "Bra för det är din jävla unge jag försöker krysta ut!" Blev mitt kärleksfulla svar tillbaka:)
Jag hade inte så många tankar om det när jag var gravid, händer det så händer det tänkte jag. och det hände men det gav jag blanka f-n i! var mer fokuserad på att inte dö av smärta!
Ja denna smärta, hoppas jag slipper uppleva att jag vill dö, även om det går över till slut.. fyy..
Jag tänkte inte så mycket på det där med att bajsa på mig, men när jag låg på förlossningen så kände jag mig bajsnödig hela tiden. Tjatade på stackars barnmorskan hela tiden om att jag ville bajsa. Nu tog min förlossning nästan 24 timmar så jag TROR att jag bajsade när min bebis var på väg ut. Barnmorskan sa nämligen till min sambo att huvudet syndes och då tyckte jag att det kändes som det kom något. BM var diskret och sa att hon inte såg något sådant, men jag kände en svepande rörelsen vid skinkan så jag misstänker att hon tog bort det... Min sambo såg inget iaf :)
Jag hade gärnat tagit lavemang om någon erbjudit mig även om det inte var så farligt att "bajsa" lite ;) Tänkte knappt på det. BM fick torka bort lite då och då eftersom det kom ut lite i nästan vaje värk....Hade inte en tanke då att det skulle vara pinsamt och min man såg aldrig det även om han vet vad hon gjorde...Visst föder jag gärna med tom tarm nästa gång men det är ju svårt när de säger att det är bra att äta och dricka och man vet ju aldrig när den lille behagar att komma ut. Tydligen är det väldigt vanligt....