Bajsa på sig!
Är du rädd för det eller har du gjort det, dela med er av erfarenheterna!
Själv tror jag jag skiter i vilket för bm mfl has seen it all, men allting är ju alltid relativt, visst!
Så, tell us your quete little story!
Är du rädd för det eller har du gjort det, dela med er av erfarenheterna!
Själv tror jag jag skiter i vilket för bm mfl has seen it all, men allting är ju alltid relativt, visst!
Så, tell us your quete little story!
Det kom alltför lite måste jag säga. Jag insåg väl där i mitten någonstans att toalettbesök inte skulle bli så skojj efteråt så jag pressa som fan för att slippa sedan. Men det som kom var helt odramatiskt och snabbt avlägsnat av BM
helt odramatiskt var det
Ja usch jag kan oroa mig för hur dte är efteråt med både att kissa o skita med all ömhet..fyyy.
Är ni många som använt sittring, är det bara dem som spricker ?
Med ettan bad jag om lavemang.
Hade tänkt göra det när tvåan skulle födas också men när värkarna började komma igång så löste det sig av sig självt, om man säger så
kroppen har ofta en tendens att tömma ifrån sig allt "onödigt" precis vid värkstart eller strax innan,
Jag hoppas jag tömmer mig innan, men en av er hade sprungit på toa i öppningsskedet, är man kapabel till det då?
Med mitt andra barn var jag öppen 8 cm när jag kom in, och då gick jag på toan efter det. Då är det ju ändå flera cm kvar :)
Kan man inte ta lavemang själv hemma innan förlossningen? Alltså blir man bara "nödig" av lavemang eller är det sådär äckligt som i filmer där allt bara kommer? :P
Nej usch får ångest av tanken, gud vad jag kommer tycka det är pinsamt
Jag sket på mig när jag födde, haha. MEn det var inget jag tänkte på då, även om jag tycker sånt är pinsamt. Var sp hög på lustgasen :P