Bajsa på sig!
Är du rädd för det eller har du gjort det, dela med er av erfarenheterna!
Själv tror jag jag skiter i vilket för bm mfl has seen it all, men allting är ju alltid relativt, visst!
Så, tell us your quete little story!
Är du rädd för det eller har du gjort det, dela med er av erfarenheterna!
Själv tror jag jag skiter i vilket för bm mfl has seen it all, men allting är ju alltid relativt, visst!
Så, tell us your quete little story!
Jag VET att jag gjorde då det hela mina händer luktade bajs efter förlossningen då jag säkert varit där och kladdat när man dragit i låren när man skulle krysta. Men vad gör lite bajs? Dom har ju sett det hela tiden, det spärrar bara en när man ska krysta om man samtidigt ska hålla igen. Jag vet att det gjorde mig spärrad! Min barnmorska sa det att vi torkar bort och är noga med att hålla rent och som sagt, they seen it all! Och de hånar ju inte en, skulle dom göra det så skulle ingen våga föda barn
jag märkte aldrig om jag gjorde det och hon sa inget. däremot så vet jag att det "sprytade" kiss när jag tryckte på så det sklle inte förvåna mig om det kom bajs också.... allt äckel kändes så naturligt när jag väl låg där så jag funderade inte så mycket på det vare sig då eller nu....
Jag var livrädd för att bajsa ner mig inför publik men jag slapp det. Och jag använde uppenbarligen rätt muskler ändå.
jag är orolig för att bajsa ner mig och kommer be om lavemang för att iaf minska risken lite. det är för min egen skull, även om man kanske inte tänker på det när man väl ligger där, som många skriver. bm och övrig personal är säkert ganska härdade men jag tycker det känns jobbigt att tänka på det.
vilken sinnesnärvaro... jag var helt i min egen bubbla.. fick inte fram ett ord under krystvärkarna.. bara avgrundsvrål..... men så gick det extremt fort och intensivt också...
Jag var också jätte rädd för det och sa det till USKan som var med. Hon sa att alla gjorde det och det var bra, för det första så "ser" bm var bebisen är i kanalen (samma sak om man spyr) och för det andra så är det så bra för bebisens imunförsvar. Jag tänkte också ta lavemang innan, men var rädd för att det då skulle komma med ett sprut jag tror att det kom en korv... men det kan ha varit mer, haha. Men inte fan bryr man sig.
hehe när jag födde sonen så va jag stormlös i magen (varigt det några dagar).
Så varje gång man skulle krysta så "flög" det ut en liten bajsstråle där bak haha,samtidigt som jag dessutom fick spy i en kräkpåse då jag mådde illa varjegång krystningsvärk kom.
Men vafasen det sket jag i hehe.
man tänker inte så mycket på det.
Dom är snabba på att torka bort det